Strona 1 z 3
[D2 97 4.2PB/LPG
] Drgania podczas prędkości
: 01 lis 2013, 20:27
autor: Kunaa12
Witam Wszystkich
Mam problem z Moja A8. Problem jest taki: Podczas jazdy do 100 km/h wszystko jest oki. Lecz gdy się zredukuje bieg i przyśpiesza od 120 w górę zaczynaja się drgania calą buda a gdy puszczę z gazu drgania ustępują . Opony wyważone tarcze nowiutkie założone zawieszenie jest ok. Co to może być za przyczyna takich drgań? Proszę o pomoc.
: 01 lis 2013, 20:35
autor: pb41ns
a to tak tylko na gazie czy również na bęzynie?
: 01 lis 2013, 20:43
autor: Kunaa12
Na benzynie i LPG
: 01 lis 2013, 20:48
autor: pb41ns
podłącz pod vag i zobacz co pokarze, może być wypadanie zapłonu, moduły cewki itp
: 01 lis 2013, 20:49
autor: Kunaa12
Podłączałem komp nie wykazuje żadnych błędów
: 01 lis 2013, 20:49
autor: pepi
sprzęgło ?
: 01 lis 2013, 20:52
autor: pb41ns
a może wał, a raczej jego podpora?
: 01 lis 2013, 20:59
autor: Kunaa12
A często siada ta podpora?? czy tylko wyjątki?
: 01 lis 2013, 21:05
autor: pb41ns
no nie często, ale to też część która się zużywa, trzeba to wszystko sprawdzić jak również zawieszenie czy jakiś niepokojących luzów nie ma
: 01 lis 2013, 21:14
autor: Kunaa12
Dzięki za podpowiedź. Jutro to sprawdzę i wieczorem dam znać
: 01 lis 2013, 21:20
autor: swiezak1111
ja miałem taki problem bo pierścienie dystansowe były nie dopasowane miały minimalny luz ale to przy większej prędkosci przekładało sie na drgania. zaczynały sie przy 80km.h i przy 120. przy innych predkosciach było ok. pierscienie wymieniłem i problem jak ręką odjął.
: 02 lis 2013, 10:48
autor: Jakub
Ja wymieniłem łozysko piasty i drgania zniknęły,drgało w przedziale 80-120,raz mocniej raz lżej,teraz jest ok.
: 02 lis 2013, 12:10
autor: PitBullRedNos
Ja kiedyś miałem taki problem ale w Audi A6 2.8 przód napęd jak mi przegub wewnętrzny padł to ten który wychodzi bezpośrednio ze skrzyni biegów, trzepało budą powyżej 120km/h
Więc może to właśnie półośka wpada w wibrację które trzepią całą budą...
: 02 lis 2013, 18:37
autor: Kunaa12
No dzisiaj sprawdzałem podporę wału , i zauważyłem że raczej guma na podporze będzie do wymiany bo uderza tam w dół , bo do góry jest sztywna. No ale to jeszcze nic pewnego czy to jednak to. U mnie do prędkości 120 jest wszystko git. Wszystko zaczyna się podczas przyśpieszania od 120 km/h.
: 07 lis 2013, 09:11
autor: Pepeka
Sprawdził bym jeszcze przeguby wewnętrzne