Strona 1 z 2

[D2 01 3.7PB/LPG ] Gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania

: 05 lis 2013, 20:20
autor: konrado001
Witam.

Od dwóch dni występuje problem gaśnięcia.

Instalacja PRINS, silnik 3.7 AKC, skrzynia tiptronic z trybem S.

Problem następujący: Jadę to wszystko ok, odpalanie bez problemu. Gdy dojeżdżam do skrzyżowania i hamuję oraz skręcam kierownicą to kilka razy mi zgasł. Nigdy nie gasł gdy dojeżdżam do świateł, zatrzymuję się bez skręcania.

Pozdrawiam

: 07 lis 2013, 09:15
autor: Pepeka
Sprawdź czy masz szczelny dolot, może łapać lewiznę ,a może odma dziurawa.

: 07 lis 2013, 17:58
autor: Jakub
Przepływka?

: 07 lis 2013, 19:05
autor: konrado001
przepływka to który grupa w Vagu?
Pod kompem sprawdzałem to zero błędów

i schemat odmy można prosić bo nie posiadama jeszcze ETKi niestety ;)

dzięki za podpowiedzi.

Tylko dwa dni jeżdżę na BP i zero problemów także zastanawia mnie to.

: 07 lis 2013, 19:26
autor: karol208
Ja bym sprawdził stan reduktora gazowego, może być sporo syfu w nim że podczas skrętu syf porusza membranę w reduktorze i zmienia dawkę gazu.

: 07 lis 2013, 21:05
autor: Pepeka
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie "skręcam i gaśnie" jadąc do skrzyżowania masz wolne obroty ,skręcając wzrasta opór pompy wspomagania silnik traci moc ,więc szukaj w dolocie .
prawdopodobnie odma znajdująca się z tyłu silnika,a wchodząca do gumy (harmonijki) w dolocie jest nieszczelna, metodycznie sprawdź cały dolot, nieszczelność możesz też mieć na oringach wtrysków.

: 07 lis 2013, 21:18
autor: Marcin1981
według mnie na 101 procent brudna przepustnica i tyle .

: 07 lis 2013, 21:24
autor: pb41ns
nieszczelny dolot, miałem to samo

: 07 lis 2013, 21:52
autor: PitBullRedNos
Miałem kiedyś podobny problem i okazało się że to przepływomierz... :)
Jadąc było wszystko ok, odpalał bez problemu.... Gdy dojeżdżałem do skrzyżowania/ronda hamując oraz skręcając kierownicą to często mi gasł... Z tym że u mnie wywalało błąd przepływki... Więc może u Ciebie faktycznie problemem jest nieszczelny dolot lub brudna przepustnica...

: 08 lis 2013, 08:37
autor: konrado001
Bylem wlasnie sprawdzic gaz, wszytko ok, wtryski prawidlowo daja i uklad szczelny. To teraz czas na dolot, odma i przepustnica. Jest gdzieś instrukcja jak sie dovrac do przepustnicy? I do akc robi się adaptację jeżeli się nie mylę? I która grupa odpowiada za przepływomierz?
Dzieki koledzy za pomoc ;)

: 08 lis 2013, 13:19
autor: Fiko
Przeplywke masz w obudowie filtra

: 08 lis 2013, 16:12
autor: Gość
Miałem podobnie i uwalony był wąż odmy. Tyle że u mnie auto gasło dopiero po przejechaniu jakiegos dystansu a tak w koło komina po miescie to nic nie było czuć-auto procowało normalnie.

: 08 lis 2013, 19:17
autor: konrado001
WoW czyli z tego co się orientuję to przepustnica jest z tyłu z blokiem silnika?! Jak się dobrać za to? dużo zdemontować trzeba? ;)

: 08 lis 2013, 20:03
autor: Marcin1981
Można wyczyścić przepustnice bez jej demontażu ,ale cały ten syf popłynie w dolot .lepiej ją zdemontować .

: 08 lis 2013, 20:50
autor: konrado001
Zdecydowanie wole demontaż. Tylko mam nadzieję, że ktoś kto juz to robił da mi jakieś wskazówki ;)