Strona 1 z 2

[D2 99 4.2PB/LPG ] Sondy wymienione a nadal duzo pali

: 07 maja 2014, 07:11
autor: grzybek86
Witam. Spotkal sie ktos z problemem ze po wymianie sond nadal zostalo duże spalnie? Komputer nie Ma żadnych błędów. Po wymianie odlaczylem aku i po podłączeniu chodzil 15 minut na pb a potem na lpg. Auto jeździ ok moc na pb i lpg taka sama

: 07 maja 2014, 09:05
autor: k44761
Zagrzej auto, i pokaż logi z grupy 31, 32, 33 i 34.
Wcześniej sondy były uszkodzone że wymieniałeś? Czy wymianka w ciemno.
Ile Ci pali?

: 07 maja 2014, 09:36
autor: grzybek86
Dzisiaj wrzucę te logi po poludniu. Tak mialem problemy z sondami byly bledy na kompie i zle chodzil motor. Po wymianie błędów brak ale pali hmm dokladnie nie sprawdzałem ale mając okolo pól baku na rozruchy starczalo mi na prawie 1,5 miecha a teraz na okolo tydzień. Po odpaleniu rano czuć zapach taki gryzący nie przepalonej benzyny. 2 razy mialem sporadyczny blad czujnika położenia walka ale po wymianie sond nie ma błędów.

Zapomnialem dodac ze ogromne spalanie jest tylko na PB przed i po wymianie sond, na LPG nie bylo większego spalania w obu przypadkach

: 07 maja 2014, 18:00
autor: grzybek86
wrzucam logi z bloków.

Dodam ze coraz czesciej wywala mi błąd
17800 P1392 4588 Czujnik położenia wału korbowego CMP 2, bank 2 - zwarcie do plusa, otwarty obwód
czyten czujnik odpowiedzialny jest za gorsze odpalanie? wymiana czujnika ewentyalnie poprawi cos?

: 08 maja 2014, 06:00
autor: grzybek86
Potrafi ktos doradzić w tym temacie?

: 08 maja 2014, 06:38
autor: maciu
Jak na razie wszystko się zgadza....

17800
Bank 2 Camshaft pos. sensor => -G40

Open circuit / short to positive
- Open circuit in wiring or short circuit to positive between Hall sender -G40 and engine control unit -J220

Possible effects:
- Lack of power
- High fuel consumption
- Exhaust emissions not OK


zacznij od czujnika/okablowania

: 08 maja 2014, 06:52
autor: grzybek86
maciu Jak na razie wszystko sie zgadza

Rozumiem ze logi które wrzuciłem są ok i wszystko wina tego czujnika?

: 08 maja 2014, 16:15
autor: maciu
logów nie oglądałem niech decyduje ten kto prosił ;)

ale błąd jaki złapałeś pasuje do objawów

: 08 maja 2014, 18:58
autor: grzybek86
Maciu pw:)

: 31 maja 2014, 21:41
autor: swiezak1111
Panowie mam podobny problem spalanie na PB kolosalne nawet jak jeżdze na lpg ciągle to benzyny tak samo ubywa pół bak mi starcza na jakieś 2tyg przy czym jeżdze ciągle na gazie. Jak przejade się 100km na PB to ucieka z 20litrów lekko na trasie.

taki błąd i check silnika do tego:)

16805 Podgrzany katalizator poniżej progu wydajności strona 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

: 01 cze 2014, 17:22
autor: swiezak1111
czuć też czasami taką nieprzepaloną benzyną.

: 01 cze 2014, 19:24
autor: marekp750
swiezak1111 pisze:Panowie mam podobny problem spalanie na PB kolosalne nawet jak jeżdze na lpg ciągle to benzyny tak samo ubywa pół bak mi starcza na jakieś 2tyg przy czym jeżdze ciągle na gazie. Jak przejade się 100km na PB to ucieka z 20litrów lekko na trasie.

taki błąd i check silnika do tego:)

16805 Podgrzany katalizator poniżej progu wydajności strona 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
A jakie masz zużycie LPG na 100 km podczas takiej jazdy, gdzie znika jednocześnie Pb?

: 01 cze 2014, 20:26
autor: k44761
Korekty na lambdach długoterminowe po 25%. Toż to dramat.
Pokaż jeszcze logi z grupy 90,91,92,93. Najlepiej wtedy, gdy błędu czujnika położenia wałka w drugiej głowicy nie daje się skasować.

: 01 cze 2014, 21:12
autor: pepi
to ja mam tak samo lpg pali mi mało a paliwa gubię jak mały prom ;)
myślałem że ten typ tak ma
na miech muszę zalać coś koło 150 pln na paliwo robię około 300-400 kilometrów tygodniowo na lpg

: 02 cze 2014, 08:10
autor: k44761
U mnie jak zaleje 100zl benzyny jeżdżę 2 miesiące. Instalacja lpg stag 300 isa2 wtrysku hana zielone i reduktor kme gold. Zakladalem i stroilem sam.
Jak wszystko dobrze założone i zestrojone nie ma prawa brać benzynki.