Strona 1 z 1
[D2 99 4.2PB
] Sygnały TPS, RPM, +12 po zapłonie
: 17 maja 2014, 15:07
autor: Dudkens
Witam wszystkich w sobotnie popołudnie. Potrzebuje kolorów kabli odpowiadających za przesył
sygnałów z czujnika położenia przepustnicy TPS, obrotów silnika RPM (może być z czujnika, lub idący do wskaźnika na blacie), no i +12 po zapłonie. Najlepiej bezpośrednio przy złączu od ECU. Za pomoc z góry dziękuję i życzę miłego dnia.

: 18 maja 2014, 11:55
autor: k44761
Prędkość obrotowa silnika w tym roczniku idzie już po CAN. Nie ma sygnału analogowego, chyba, że chodzi Ci o sygnał między ECU a czujnikiem położenia wału, tam jest analog (częstotliwość) ale nie ma go jak pobrać.
: 18 maja 2014, 15:03
autor: pepi
lpg ?
: 19 maja 2014, 14:37
autor: Dudkens
Dokładnie, potrzebuję to do lpg. A odnośnie tego czujnika położenia wału poprzedniemu posiadaczowi upalił sie o kolektor kabel od czujnika (tak się tłumaczył) i jest dorobiony nowy i wpięty przy ecu do kabli, niebieski, szary i czarny. Myślałem, zeby z tamtąd wziąć sygnał, tylko nie wiem ktory konkretnie. A od TPS? Kolego Pepi, widze, że posiadasz lpg, w wolnej chwili możesz zerknąć jak to jest ogarnięte u Ciebie, stawiam elektroniczne piwo

: 20 maja 2014, 21:51
autor: pepi
nie piję nawet takiego
sygnał dajesz ze środkowego kabelka od czujnika wałka
masz je dwa
Ostatnio zakładałem w s8 to jeszcze mi coś świta

: 21 maja 2014, 10:31
autor: Dudkens
Z czujnika położenia wałka rozrządu? No to biorę lutlampę i drutuję w tym układzie. Rozumiem, że z pierwszej głowicy? A TPS? Zakładam instalacje BRC Fly SF i na schematach jest opisane żeby podłączyć również sygnał z tps, czy nie jest to konieczne?
: 21 maja 2014, 15:24
autor: karol208
Do sekwencji z TPS? nie widzę potrzeby.
Tylko sterowanie wtryskiwaczami, zasilanie sterownika, plus po stacyjce, obroty i jak ktoś potrzebuję to lambda.
: 21 maja 2014, 21:08
autor: pepi
brc

: 22 maja 2014, 07:20
autor: Dudkens
No BRC, użytkujesz może takową? Jak sie sprawuję? Ciekaw jestem, bo wszystkie elementy mam brc, wtryski pomaranczowe do 27KM na cylinder, dwa male reguktorki Genius 1500mba do 200KMr, 2XGPL map sensor i ciekaw jestem czy dobry wybór.
