Strona 1 z 2
[D2 95 4.2PB/LPG
] Długo kręci jak zimny
: 25 maja 2014, 22:36
autor: tomek808
witam mam jedyny problem w moim a8 juz od dłuższego czasu a mianowicie po nocy odpala na 5 obrotem wału i jakoś nierówno , po odpaleniu nie wkręca się dusi jak szybko wciskam gaz .po kilku min jest ok . błedów brak ,lpg i wtryski ok . teraz robi się ze postoi godz i tez dłuzej kreci , wczesniej tak nie było . wg vin filtr nie był ruszany , pompa też . teraz ma 256k .jest coś jeszcze że delkatnie drży na postoju i na lpg i pb. wskazówka jest idealnie nie rusza się . odpala jak zimny na 1000 obr i po 5 sek na 900 spada. jakieś wskazówki ? identycznego tematu nie znalazłem ... na ostatnim serwisie w szwajcari miał wym 2 moduły zapłonu i czujnik wału ,świece więc musiał już tam coś kuleć . rozrząd zrobiony i po wymianie jest takk samo ,jak zejdzie poniżej 1/4 zbiornika to już całkiem dławi się i strzela w tłumik jak zimny .ogólnie silnik żyleta 250 bez problemu leci na lpg.
: 25 maja 2014, 22:44
autor: pioter
Wpisz sobie w szukaj : pompa paliwa i masz odpowiedź .
: 09 cze 2014, 14:13
autor: chicken20091986
a co z drganiami na jałowym? , ja już ponad rok z tym latam tak jak kolega widze też ma problem. To jest jakaś totalna tragedia w tych "cudownych" v8 miałem przyjemność trzema sztukami jezdzic i w każdej to samo .
: 09 cze 2014, 21:30
autor: Marcin1981
sprawdzaliście czy ecu niema czasami "zimnych lutów " ? .W mojej byłej były i po polutowaniu od nowa żadnych drgań już nie było.
: 10 cze 2014, 05:50
autor: pepi
moja kupiona za 1/3 ceny chodzi idealnie
drgania to pewnie wina niedopalonej mieszanki i wypadania zapłonów
najbardziej prawdopodobnie lub lpg wam mapy rozwala
: 10 cze 2014, 11:09
autor: gacuś
pepi pisze:najbardziej prawdopodobnie lub lpg wam mapy rozwala
tzn.?o co chodzi kolego z tymi mapami,bo u mnie pojawił sie niedawno ten sam problem.
: 10 cze 2014, 11:46
autor: mdamian
gacuś, Odłącz akumulator na noc i zakręć gaz w butli , potem na następny dzień pojeździj na PB około 100-150KM ( niech to będzie 2-3 dni ) mapy silnika powinny wrócić do ustawień fabrycznych (jeśli silnik jest zdrowy) po tym dystansie przejdź z powrotem na LPG . Jeśli na początku będzie wszystko oki , a potem wróci problem to wizyta u magika od LPG i korekta ustawień zostaje .
: 10 cze 2014, 17:49
autor: gacuś
dzięki za info,postaram się tak zrobić i zobacze jak będzie.a jest jakis zawór do przy butli,czy poprostu tylko przyciskiem wyłączyc?
: 10 cze 2014, 18:08
autor: Gość
a jest jakis zawór do przy butli,czy poprostu tylko przyciskiem wyłączyc?
Jest zaworek ręczny przy butli i dobrze go użyć jeśli nie ma 100%pewności co do elektrycznego.
: 06 mar 2016, 10:12
autor: puzzel1
Podepnę się. Tydzień temu zmieniłem parownik na kme twina, i po 2-3 dniach po zmianie, mam problem z odpalaniem na benzynie, tzn gdy auto postoi kilkanaście minut po jeździe, to raz że kilka sekund trzeba kręcić rozrusznikiem zanim załapie, a jak już odpali to kuleje chwilkę, za pare sekund chodzi już równo, po przelaczeniu na lpg idealnie chodzi. Natomiast gdy odpalam niedługo po zgaszeniu, to pali od strzała i równo chodzi. Gaz wyregulowany, mapy idealne, w silniku brak błędów, korekty krótko-długoterminowe idealne. Nie wiem czy może mieć to jakikolwiek związek ze zmianą parownika, czy są to objawy pompy paliwa? Pompe slychac tak jak zawsze było slychac po przekreceniu zapłonu

: 06 mar 2016, 11:02
autor: ernesto
Zakręć butlę od lpg, pojeździj kilka km na benzynie samej i zobacz co się będzie działo na drugi dzień. Najprawdopodobniej albo reduktor puszcza gaz podciśnieniem do kolektora albo któryś wtrysk jest nie szczelny.
Puki co pompę paliwa zostaw w Świętym spokoju.
: 06 mar 2016, 11:29
autor: Gość
No to odpiac podcisnienie i w szklanke z wodą to pokaże czy wali gazem. potem kawałek wezyka i tak samo kazdy wtrysk
: 06 mar 2016, 13:47
autor: puzzel1
tak tez podejrzewałem ze moze mi gazem zalewać, dzieki Panowie za podpowiedzi, jutro bede sprawdzał czy to wtrysk któryś
: 06 mar 2016, 13:53
autor: CINEK
potem kawałek wezyka i tak samo kazdy wtrysk
Apo rozwiń temat z tym węzykiem i szklanką wody

: 06 mar 2016, 14:39
autor: ernesto
Marcinek odpinasz wąż który idzie od podciśnienia do kolektora. Odkręcasz go przy kolektorze.
ten koniec wkładasz do szklanki z wodą. Jeśli pojawią się bąbelki to ewidentnie reduktor puszcza pierdy podciśnieniem.
Można też starym sposobem na ślinę jak się sprawdzało wentylki w rowerze
