Strona 1 z 1

[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem

: 21 cze 2014, 19:23
autor: Unknown
Panowie ! Pomocy! ze tak zaczne temat.

Opisze od początku:
Trafiło mi chłodnice, wstawiłem auto do garażu normalnie i czekałem aż "nowa" przyjdzie.
Był to wyciek, auto się nie zagotowało czy coś.

Wymieniłem dziś chłodnice, a przy okazji błotnik przedni prawy(o ile to ma znaczenie).
Po wymianie w/w odpalilem nie złożone do końca auto - bez zderzaka, lamp oraz nie założonej obudowy filtra. Byla sama guma co wchodzi do przepustnicy.

Przy wymianie chlodnicy wyciekło mi troche oleju od ASB (jakies 100-150ml) na glebe.

Auto zaczeło dziwnie kuleć, ale myslalem, że to wina nie złożonego dolotu, aż zgasło.
Poznej odpaliło znowu i ten sam scenariusz. Złozyłem więc dolot i odpalilem raz jeszcze.

Ku mojemu zaskoczeniu scenariusz sie powtórzył. Podłączyłem go pod VAS'a i pokazało mi błąd na srzyni coś takiego - 18265 Sygnał obciążenia (chyba ten numer) ale napewno sygnał obciązenia.

Przy probie zmiany biegu z P na R bądz z N na R lub D auto gasło.

Udało się go przypadkiem odpalić na gazie i o dziwo chodził idealnie, wkrecał się na obroty, nie było problemów z biegami. normalnie mogłem zmieniać i auto jechało.

Po kilku pozniejszych probach na bezynie efekt był mierny - auto kulalo i gasło.

Na chwile obecna po kilku takich probach nie odpala w ogóle - tylko kręci i "proboje załapać" brak błedów na VASie i VagCom.

witki mi opadły.

Auto w sumie stało 3-4 dni w garazu - przepychane.

Zostawiłem na noc odpiętą kleme.

Wybaczcie ze tyle tekstu ale chciałem najrzetelniej opisać problem.

: 21 cze 2014, 19:28
autor: krzychu22.p1i
Jak się ma pompa paliwa?

: 21 cze 2014, 19:39
autor: Unknown
Rok temu zalozony nowy orginqm VDO SIEMENS.
A jest w bagazniku jakis wylacznik wstrzasowy? Bo nie trzymaja mi teleskopy i trzasnelo klapa dosc srogo.

: 22 cze 2014, 08:40
autor: SenatorS8
Polifty gdzie maja przelywke? W puszce filtra powietrza jak przedlift?Pytam bo pisales ze dopalales bez obudowy.Moze jak skladales nie podlaczyles?
Objaw slabej pracy na benzynie a poprawnej na gazie wskazuje na problem z zasilaniem paliwa.
Filtr kiedy zmieniales?I tak sie nie oebejdzie bez pomiaru cisnienia paliwa.

: 22 cze 2014, 09:13
autor: pepi
dolej paliwa do baku tak ponad połowę :)

: 22 cze 2014, 13:19
autor: Unknown
nie bijcie tylko.

faktycznie dolalem piątke - pompa nabiła ciśnienie i auto odzyło.

mam drugą kreskę od połowy w dół czyli pewnie jakies 30 litrów.

a tyle nerwów :)

Dzięki Wszystkim za pomoc!

: 22 cze 2014, 13:22
autor: Gość
Ale to nie koniec-pompka do roboty.

: 22 cze 2014, 13:28
autor: Unknown
nawet nie zartuj sobie tak, w ciągu dwóch lat wymieniłem dwa razy na orginał.

za pierwszym razem poprzedni wlasciciel mi nie powiedział, że nie wolno miec poniżej połowy, a ja glupi ucieszony ze mi poł zbiornika paliwa do auta dorzuca.

a drugi raz to juz moja inwencja twórcza - myślalem, że dobrze założyłem :P okazało sie inaczej :D

: 22 cze 2014, 13:32
autor: michalwruszak
Skoro nie chcesz wymieniac na nowa to trzeba ja ponownie założyć

: 22 cze 2014, 13:35
autor: Gość
Napisałem "do roboty" czyli albo poprawka albo wymianka :)

: 22 cze 2014, 16:18
autor: karol208
No niestety liczy się dobre złożenie do kupy całości. Mi udało się złożyć dobrze i to zamiennik za 200zł (firmy QAP) śmigam już od kwietnia zeszłego roku i kilka razy zapalała mi się już na fisie kontrolka z dystrybutorem. Nie odczuwam niedomagań pompki jak na razie.

: 23 cze 2014, 10:26
autor: Unknown
lekture wymiany pompy na forum przerabiałem nascie razy, myślałem ze tym razem udalo mi się złożyc jak trzeba, a jednak :) no nic by nie śmiecić - temat można zamknąć/usunąć.