niedawno brałem się za oczyszcznie podszybia i przy okazji chciałem w puszkę ecu zajżeć (tak żałuje) otóż było nieco brudno wiec poodpinałem ecu, od skrzyni i jedną jeszcze puszkę. Wyczyściłem wpiąłem wszystko i próbuje odpalić i auto tylko kręci nie odpala..
Czy trzeba coś kodować po odpięciu ? Dodam, że chyba robiłem to na podłączonym aku
Dodatkowo zapytam - jest możliwość jakiegoś testu pompy paliwa ?
: 03 lip 2014, 19:36
autor: Marcin1981
Podepnij vaga i skasuj błędy to odpali i nigdy więcej nie odłączaj ecu na podpiętym aku
: 03 lip 2014, 19:40
autor: Chowix
Błędy już kasowałem co najlepsze.. On tak jakby sie uczył.. Wcześniej nie mogłem się ze skrzynią biegów połączyć teraz już idzie..
Nie wiem tez co z modułem komfortu i centalnym zamkiem - czy w 95 występował ? chodzi o wejście vag ?
Ja bym spróbował jeszcze odpiąć aku na noc (przynajmniej na godz) - być może to pomoże (brak zasilania może spowoduje wyeliminowanie tego błędu).
: 03 lip 2014, 20:25
autor: Chowix
Czyli mówisz, że przez VAG musi się skomunikować z centralnym zamkiem tak, a moduł komfortu nie ?
: 03 lip 2014, 23:08
autor: kmicic-lt
Chowix pisze:Czyli mówisz, że przez VAG musi się skomunikować z centralnym zamkiem tak, a moduł komfortu nie ?
Napisałem, że modułu komfortu w A8 D2 nie ma i nie da rady się z nim połaczyć Vagiem (podałem temat do wglądu tam było opisane).
W opcje centralny zamek Vag-iem możesz się połączyć, zależy co chcesz zrobić <niewiem> , ale centralny zamek to raczej nie ma tu wpływu na odpalanie samochodu.
Może coś z immo się stało przy odpięciu tego sterownika kompa?
A tak wszystko Ci działa?
Posprawdzaj bezpieczniki, może gdzieś masz problem z masą.
: 03 lip 2014, 23:55
autor: Simone331
Odepnij aku i po 15 minutach podłącz go z powrotem tak jak kolega kmicic-lt sugeruje. Tą samą głupotę kiedyś zrobiłem, ale u mnie dodatkowo fis przestał się świecić po stacyjce. Po odpięciu aku i wyświetlacz zadziałał i nawet silnik odpalił.
: 04 lip 2014, 08:02
autor: Chowix
To tak na noc odpięty aku, nie odpala. Bezpieczniki sprawdzone. Wszystko świeci co powinno itd.
Dziś otwieram bak i sprawdzam pompę.
: 04 lip 2014, 09:43
autor: ernesto
Chowix, A jak dajesz na zapłon to słychać jak wypełnia kosz? Taki krótki dźwięk ?
: 04 lip 2014, 09:52
autor: Chowix
Tz słuchać chyba jak skończy kręcić się silnikiem takie syknięcie. Ale w ogóle żadnej reakcji, że zaraz ma odpalić. Tylko kręci i kręci nic więcej.
A gdzie i który to przekaźnik od pompki ? czy można ją podłączyć na krótko nie rozbierając - nie wyciągając ją z komory ?
Może lepiej sprawdzic na poczatek czy paliwo podaje pompa na listwe wtryskową:
Odkręcić przewód paliwa "fuel supply line" wziaść, jakąś buteleczkę i pokręcić rozrusznikiem - zobaczysz czy leci paliwo. Potem dopiero zabrałbym sie za przekaźnik a na samym końcu za wyjmowanie pompy. Podociskaj przekaźniki może któryś słabo siedzi.
: 04 lip 2014, 17:26
autor: Chowix
Pompa pompuje.. Teraz zgupiałem
: 04 lip 2014, 17:34
autor: krzychu22.p1i
Chowix pisze:Pompa pompuje..
Ale czy daje ciśnienie
: 04 lip 2014, 17:36
autor: Chowix
tak po kręceniu kolo 2-3 sek około 1L przepompował chyba ale jakby dawał małe cisnienie to by dławiło go chociaż a tu czysto kręci nawet szarpnięcia nie ma.. czy coś może go blockować ?
: 04 lip 2014, 17:39
autor: krzychu22.p1i
Jak miałęm zajechany komutator to też paliwo leciało elegancko ale bestia nie paliła Najlepiej jakbyć miał czym ciśnienie sprawdzić.
Przed odpięciem sterowników w puszcze ECU autko normalnie odpalało?