[D2 94 4.2PB/LPG ] Duży kąt wyprzedzenia zapłonu
: 28 lip 2014, 22:48
Witam serdecznie kolegów.
Po wymianie rozrządu silnik odpala, chodzi równiutko ale ma problem z wkręceniem się na obroty, pojawiają się przy tym drgania. VAG pokazuje kąt wyprzedzenia zapłonu 19 stopni a powinno być max. 13.5 i wywala błąd czujnika położenia wałka rozrządu.
Rozrząd złożony idealnie na znaki, klin na wale cały, brakuje mi już pomysłów.
Po wymianie rozrządu silnik odpala, chodzi równiutko ale ma problem z wkręceniem się na obroty, pojawiają się przy tym drgania. VAG pokazuje kąt wyprzedzenia zapłonu 19 stopni a powinno być max. 13.5 i wywala błąd czujnika położenia wałka rozrządu.
Rozrząd złożony idealnie na znaki, klin na wale cały, brakuje mi już pomysłów.