Strona 1 z 2

[D2 99 4.2PB ] Auto przestało jechać :)

: 17 paź 2014, 19:00
autor: Dudkens
Witam. Dziś po odpaleniu autka i przejechaniu około 300 metrów silnik zaczął delikatnie przerywać i tracić moc, lecz ustąpiło po gwałtownym dodaniu gazu. Zaświtało mi w głowie, żeby zawrócić do domu póki jestem niedaleko, po czym auto zaczęło przerywać na dobre, ale bez szarpania, jakby mi cylindrów ubywało, no i za następne 200m Ameno:P Więc bungy na podwórko i VAG. W sumie żadnych błędów. Odczekałem trochę i próba odpalenia, auto puściło bąka, może dwa i kaplica. Vag pokazał błąd:
-18057 p1649
-65535
Pompę paliwa definitywnie wykluczam.
Czy jest osoba, która mogła by mnie troszkę pokierować?
P.S po wykasowaniu w/w błędów, nie wróciły one ponownie.

: 17 paź 2014, 20:15
autor: pepi
zobacz czy masz iskrę i czy paliwo jest podawane

: 17 paź 2014, 20:45
autor: Gabriel
Tak jak pepi, napisał mimo że pompę wykluczasz.

: 17 paź 2014, 21:18
autor: pioter
Dlaczego wykluczasz pompę ? Ile masz paliwa ? .

: 17 paź 2014, 21:20
autor: ernesto
Dominik a tak zapytam nie z ciekawości ale z chęci pomocy. Czemu wykluczyłeś pompę ?

18057 P1649 4689 CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM.

Ouuu, sprawdziłem oznaczenie drugiego błędu
65535 P0603 FFF Uszkodzony sterownik ECM.

Na początek sprawdź bezpieczniki

: 17 paź 2014, 21:42
autor: Dudkens
Pompę zakładałem nówkę bosh-a około rok temu i powiedzmy, ze uznałem iż w tym aucie nie ma rezerwy do wykorzystania, a złożyłem wszystko jak trzeba bo działa jak trzeba, więc uznałem, że jest ok, tym bardziej, że słychać ją bez wycia i po każdym zapłonie, a i teraz mam paliwa ponad 1/4 zbiornika. A przy zajechaniu poprzedniej pompy paliwa, auto załapywało, a tu nic się nie dzieje. A z tym sterownikiem też bardziej to obstawiałem, ale naładowałem baterie i błąd się nie pojawia. Ale zrobię jak radzicie Panowie, nie ma co dumać :D Dam znać do godziny.

: 18 paź 2014, 07:13
autor: sebek1195
Dla pewności zalej benzyny ponad połowę.

: 18 paź 2014, 07:30
autor: pepi
rok dla pompy to i tak sporo :)

: 18 paź 2014, 10:31
autor: sebek1195
To jest tylko życie. Było na forum kilka przypadków że po wymianie pompy w krótkim czasie znowu odmawiała.

: 18 paź 2014, 11:12
autor: Gabriel
pepi, pisał aby sprawdzić czy paliwo dochodzi. Więc sprawdzić 2min roboty i wszystko jasne, oczywiście ma "walić" z wężyka anie tylko wypływać.
Następnie iskra czy jest, jak jest to sterownik powinien być ok. Błąd mógł wyskoczyć jak aku padał.
Już coś będzie wiadomo więcej, ale cza się za robotę złapać a nie dyskutować ;)

: 18 paź 2014, 11:14
autor: Dudkens
Sprawdziłem bezpieczniki i są ok, ładuje baterie i za niedługo odburze na plaku, jak załapie to znaczy, że macie racje, co w sumie byłaby najlepsza opcja :D



Zwracam honor, spuszczam głowę, wciągam gila i zamawiam pompę :/
Co te auta mają w sobie, że zamawiam kolejną pompę zamiast spuścić je do rzeki. Na podtlenku plaka V8 zagadało jak nowe. Dziekuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.
Ale widze, że w dzisiejszych czasach części germany i china różnią się tylko ceną i to znacznie. Pozdro.

: 21 paź 2014, 09:47
autor: sebek1195
Dudkens, i co było, pompa jednak ?

: 21 paź 2014, 13:36
autor: Gabriel
Zanim zamówisz pompę warto by wszystko posprawdzać. Ja miałem kiedyś szczelony wąż w koszu i też paliwa nie było.
Ale widzisz jak to jest, to co definitywnie wykluczyłeś spłatało figla :D

: 21 paź 2014, 14:03
autor: pepi
mechanicy to zazwyczaj robią metodą wymieniania
ale dla siebie lepiej być pewnym ;)

: 21 paź 2014, 14:16
autor: majkaistefan
Witam!

Piszesz ze wymieniasz kolejna pompe.A jesli moge spytac to ktory filtr paliwa?

Stefan.