Strona 1 z 2

[D2 99 4.2PB/LPG ] Problem z silnikiem gaśnie nierówno pra

: 30 lis 2014, 19:52
autor: wiciu3001
Witam koledzy jednak postanowiłem założyć nowy temat z racji, że nie uzyskałem żadnej konkretnej odpowiedzi wcześniej.
Mianowicie problem polega na telepaniu całym autem falowanie obrotami zatrzymując się na światłach nawet zgaśnie, wyskoczył błąd czujnika obrotów walu wymieniłem i teraz wyskoczył mi błąd 16534 czy możliwe ze od sondy są takie reakcje czy może czujnik (ZAMIENNIK) może tak wpływać negatywnie, auto zaczęło w ogóle głośniej chodzić możne dziura w tłumiku muszę jeszcze to sprawdzić ale to nic wspólnego niema.
Dodam, że przepływkę wymieniałem po wskazaniach 180g pokazywała czyli niema tragedii
dolot szczelny plastiki wszystkie cale.
Załączę zdjęcia w celu łatwiejszej diagnozy.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Na przyszłość pamiętaj o TAGach.

: 30 lis 2014, 19:57
autor: wiciu3001
Obrazek
Dodam jeszcze fotke tego czujnika obrotu walu moze cos pomoze

: 30 lis 2014, 20:09
autor: hipcio
zapodaj blok 30 do 33 i sprawdz wtyczke od sondy, moze odłaczona bo jest obok tej od czujnika wału.

: 30 lis 2014, 20:49
autor: wiciu3001
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Prosze bardzo

: 30 lis 2014, 20:54
autor: Gość
U mnie padła grzałka jednej sondy i zanim złapie temperature a juz zejdzie ze ssania to cyrki robi. WIęc może być padnięta sonda ew.uszkodzony obwód.

: 30 lis 2014, 21:01
autor: wiciu3001
Kolego Apophis a jakie mmiales objawy jak juz ze ssania zszedl??Falowanie dlawienie sie nawet gasniecie??Moze jakas madra glowa z tych blokow odczyta mi czy jest padnieta sonda

: 30 lis 2014, 21:12
autor: Gość
Nierówna praca silnika wręcz jak dla mnie bardzo nierówna i spadki z obrotów. Oczywiście wywaliło CAT i szereg błedów sporadycznych typu za ubogo za bogato,wypadanie zapłonów itp.co sie sprawdza w przypadku źle pracującej sondy. Po rozgrzaniu cisza. Nie sprawdzałem w blokach wskazań jeszcze zimnawej sondy.

W domu juz sondy czekaja więc sie je wymieni. Od kupna nie ruszałem tego to mogła paśc któraś.

: 30 lis 2014, 21:34
autor: wiciu3001
A Jest ktos w stanie sprawdzic z zdjec zamieszczonych ktora to sonda padla pozdrawiam

: 30 lis 2014, 21:36
autor: ernesto
Strona 2 to o ile się nie mylę jest to głowica 5678, ale nie dam sobie ręki uciąć

: 30 lis 2014, 21:38
autor: wiciu3001
Czyli kiepsko....dojscie jest gorsze dam rade sam ogarnac czy raczej mechanikowi zlecic

DODANO:

Jesli ktos zgadza sie z kolega ernesto niech potwierdzi gdzie znajduje sie sonda ktora trzeba wymienic

: 30 lis 2014, 21:56
autor: Gość
U mnie bedzie druga strona ale ja tam wymieniam dwie. Upierdliwa robota to lepiej machnac za jednym razem.

: 30 lis 2014, 21:58
autor: ernesto
tfu czekaj Ty masz FL-a. U Ciebie są 4 sondy o ile się nie mylę. Dwie przed katami i dwie za. Żebym teraz głupoty nie strzelił ale fakt niech ktoś podpowie dokładniej która to może być sonda.
( strona 2 czujnik 1 )

: 30 lis 2014, 21:59
autor: krzychu22.p1i
Pierwsza sonda po stronie kierowcy, problem z obwodem.

: 30 lis 2014, 22:01
autor: Gość
Erni nie każdy FL chyba ma 4 sondy a te dwie za katami nie wpływają chyba na prace silnika tak jak dwie zasadnicze.

Tak mi się o uszy obiło ale nie wiem dokładnie jak to jest.

: 30 lis 2014, 22:09
autor: krzychu22.p1i
Apophis, te za katem są tylko do sprawdzania jego sprawności, taka ekologiczna pro forma. AQF miały 2, AVP 2, AUW już widywałem z 4, to już musiało zależeć od norm spalin euro4. Najistotniejsze są pierwsze sondy i ich działanie wpływa na pracę jednostki i spalanie.

OT, jeszcze nie tak dawno temu na tym forum by ręce dali do obcięcia, że w po fl nie było 4 sond <tjaa>