Strona 1 z 2

[D2 00 4.2PB/LPG ] Padł komputer silnika

: 23 gru 2014, 17:36
autor: Łukasz10
Witam Wszystkich. Nie wiem czy temat był już zakładany ale nie znalazłem nic konkretnego. Dostałem właśnie fajny prezent na święta a mianowicie chodzi o to że padł mi komputer silnika :( Chce kupić drugi i wiem ze najlepiej będzie jak bym znalazł z identycznym numerem a łatwo nie będzie. Mój numer kom to 4D0 907 560 G
Pytanie moje jest do Was teraz takie czy ostatnie numery mogą się różnić?? co oznaczają za co odpowiadają?? bo większość kom jakie znalazłem to początek i środek ma taki sam ale końcówki maja różne np. 558 G, 560 F czy będą jakieś problemy jeżeli założył bym kom z inną końcówka numeru jak jest u mnie??

: 23 gru 2014, 18:01
autor: DANKOOO
Jest możliwa podmiana ale to totolotek jak coś najbliżej to mam z koncówką 560AK z AQF bez immo później już końcówki 559, 558

: 23 gru 2014, 18:24
autor: pepi
każde auto ma imo
i tak trzeba albo wywalić albo zakodować
co do kompa masz dwie czy tery lambdy ?
i jaki kod motoru aqf czy coś innego

: 23 gru 2014, 18:41
autor: krzychu22.p1i
4D0907560G wycofano w 01/08/2002 i zastąpiono 4D0997561CX.
pepi pisze: i jaki kod motoru aqf czy coś innego
Motor AQF, to i pewnie 2 sondy tylko.

: 23 gru 2014, 19:02
autor: Łukasz10
Tak oznaczenie silnika to AQF a sondy tylko 2 kom jest z 29.11.1999 rok

: 23 gru 2014, 19:08
autor: Łukasz10
Coś polecacie czy mogę włożyć komp o podobnych numerach czy lepiej szukać idento?? bo słyszałem że nie które były ulepszone nie wiem w czym ale tak słyszałem i tam był trochę inny numer ale dokładnie tego nie wiem czym się sugerować przy szukaniu drugiego kompa czy jego numerem czy datą produkcji??

: 24 gru 2014, 15:20
autor: pepi
najlepiej by było aby był taki sam
ale jeśli kupisz z roku 99-2000 to też będzie ok
tyko dwie lambdy

: 24 gru 2014, 17:01
autor: Łukasz10
Czyli numery końcowe mogą się różnić oby nie był starszy od mojego i na dwie lambdy

: 24 gru 2014, 21:31
autor: pepi
każdy poliftowy
czyli po 99 roku
tylko że modele 2001 -2002 miały już cztery lambdy chyba

: 24 gru 2014, 22:52
autor: k44761
Lambdy można usunąć z map. Komputer dwu- sondowy nie ma w sofcie obsługi kontrolki check engine. Jak zapala sie na zegarach kontrolka check znaczy ze komp musi miec 4 sondy. IMMO mozna usunac, ale lepiej dopisac. Każdy do aqf podejdzie.

: 25 gru 2014, 11:45
autor: Łukasz10
Dzięki wielkie za pomoc przy doborze kompa. Tylko z tym IMMO nie bardzo wiem jak ogarnąć. Może coś doradzicie jak w prosty sposób ogarnąć??

: 25 gru 2014, 12:59
autor: Preston81
jakie byly objawy u ciebie jak komp ci padł ?? dfzialo sie cos wczesniej niepokojacego czy poprostu szlag go trafil ?

: 25 gru 2014, 13:48
autor: Łukasz10
objawy miał takie że zaczynał głupieć silnik pracował nie równo apetyt na paliwo wzrosło a czasami było dobrze tempomat przestał działać wchodził od czasu do czasu w tryb awaryjny silnik i skrzynia. błędów wywaliło od groma z sondami dawki paliwa uszkodzoną pamięć rom nastawniki wałków i o wiele więcej innych błędów.

: 25 gru 2014, 14:46
autor: pepi
zasilanie i masy ok ?

: 25 gru 2014, 19:55
autor: sylwekr
Jak już będziesz miał kompa i immo będziesz chciał wywalić z niego to napisz do mnie to dam ci namiary na kogoś kto dla mnie to już robił z pozytywnym skutkiem.