Strona 1 z 2

[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z pompą paliwa

: 23 gru 2014, 20:52
autor: Prorok
Witam was mam problem z pompą paliwa a mianowicie pompa sprawna prąd dostaje a mimo to nie chodzi i już nie mam pomysłów co może być powodem tego .
Pompa jest nowa z starą było to samo dlatego ja wymieniłem ,przy zapłonie i kreceniu rozrusznikiem sprawdzałem miernikiem i prąd dostaje ,podpinałem ja także poza układem elektrycznym i wtedy chodzi juz cały głupi jestem z tego prosze was o jakies wskazówki lub podpowiedzi czego moge sie jeszcze przyczepic.

: 23 gru 2014, 21:03
autor: CINEK
Może źle zainstalowana w koszu, lub filtr paliwa przytkany...

: 23 gru 2014, 21:08
autor: Prorok
Ale pompa podpieta poza układem chodzi czyli bezposrednio prąd podpiołem jej juz zamontowanej w aucie

: 23 gru 2014, 21:21
autor: CINEK
To może cos z wtyczką jest nie tak skoro poza obwodem działa bez przerwy....

A takie głupie lub może i nie, pytanie...bezpiecznik 31 sprawdziłeś ? :P

: 23 gru 2014, 21:31
autor: Prorok
Ok kostka dobra sugestia czekam na kolejne a bezpieczniki dla zasady wszystkie sprawdzałem ,
Wracajac do kostki wykluczyłem to bo jak sprawdzałem miernikiem to wetknołem koncówki z miernika własnie w kostkę ale faktycznie może byc tak ze cos nie łączy sprawdzę to i opisze ale czekam na kolejne sugestie co jeszcze mogę sprawdzić

: 23 gru 2014, 21:51
autor: pepi
nie sprawdza się miernikiem tylko mocną żarówką !!!!!!!!!!!
bo miernik pokazuje głupoty :)

: 23 gru 2014, 21:56
autor: Prorok
czyli co mówisz ze wpiąc tam żarówkę ? tylko jak mocną ?

: 23 gru 2014, 22:38
autor: pepi
minimum 21 :) =wat

: 26 gru 2014, 13:02
autor: Prorok
Wiec tak testu żarówki nie przeszło podpiołem H4 50w i dupa nie zapaliła się ani przy zapłonie na 1-2s jaki przy kręceniu silnikiem .
Teraz pytanie gdzie szukac dalej?

: 26 gru 2014, 13:52
autor: SenatorS8
zacznij od przekaznika w nogach pasazera oraz bezpiecznika obok nogi wspomnianego paazera.
Tam sprawdz ta sama metoda czy sie zarowka zapali

: 26 gru 2014, 14:09
autor: Prorok
ok tylko jak tam wpiąc tą żarówke ? aha i rozumiem ze jest to przekaznik numer 208 dolna listwa pierwszy z pradwj strony

: 26 gru 2014, 14:22
autor: pepi
podaj zasilanie z aku
jak wystartuje to szukaj po drodze

: 26 gru 2014, 14:31
autor: Prorok
ok tylko potrzebowałbym jasniej gdzie dokładnie mam wpiąć zasilanie lub żarówke ?

: 26 gru 2014, 15:09
autor: SenatorS8
Wiec.
Plusa z akku podajesz na jeden z 2 pinow po wyciagnietym bezpieczniku.Nie jestem teraz w stanie powiedziec ktory(dolny czy gorny pin )prowadzi do pompy ,jednak po podaniu zasilania musisz uslyszec charakterystyczny szum pompy.
Jak zadziala to wiesz ze masz problem z przekaznikiem albo z linia od niego do bezpiecznika.
Sam bezpiecznik warto sprawdzic czy nie zasniedzial
Przekaznik pompy paliwa obsluguje takrze reszte osprzetu na silniku wiec jesli po podaniu zasilania na stale silnik pracuje to zasilanie do przekaznika jest OK. i pozostaje sama linia do bezpiecznika ew. styk przekaznika.Ja bym na niego nie stawial przy opcji gdy silnik pracuje bo obwod pradu do pompy jest w przekazniku zdublowany.
Po mojemu albo masz uwalony bezpiecznik-sniedz ,albo co zadsze uszkodzony kabel

: 26 gru 2014, 18:25
autor: Prorok
Faktycznie twoje założenia były słuszne a przynajmniej tak mi sie wydaje bo wymieniłem bezpiecznik od pompy choć wydawał sie byc dobry poruszałem tam troszke kablami i nagle smiga normalnie a przynajmniej narazie normalnie no nic bede obserwował co bedzie sie działo dalej wydaje mi sie ze wrazie czego przynajmniej wiem gdzie szukac chyba :-)