Strona 1 z 4
[D2 99 3.7PB/LPG
] Nierówna praca silnika
: 15 lut 2015, 18:37
autor: dziadek_yoyo
Witam
Temat na pewno znany ale nie odszukałem zadowalającej mnie odp ani porady

A więc na biegu jałowym mam trochę nierówną pracę silnika zastanawia mnie jedna rzecz gdy dodam gazu powyżej 2000 obr i opadają to przy około 1000 obr jest bardzo odczuwalna nierówna praca silnika

świece nowe , przepływomierz nowy , przepustnica czyszczona , uszczelki oby dwie pod głowicą wymienione itp może to głupie ale taką samą miałem sytuacje w Punto II mojej dziewczyny wymieniłem listwę wtryskową od PB i wszystko gra

: 15 lut 2015, 19:30
autor: CINEK
A poduchy pod silnikiem lub ta przednia w jakim stanie?
: 15 lut 2015, 19:43
autor: robertas
A cat'a Ci czasem nie wyswietla??? Nie pluje zadnymi bledami???
: 15 lut 2015, 19:55
autor: dziadek_yoyo
Katów nie ma bo za poprzedniego właściciela jakiś ala mechanik wyciął

ale żadnych błędów od tego nie ma .
: 15 lut 2015, 21:10
autor: danishow
dziadek_yoyo, nierówna praca silnika na obu paliwach? Jakie masz korekty długoterminowe?
: 15 lut 2015, 21:14
autor: dziadek_yoyo
Tak na LPG jak i Na PB a to muszę sprawdzić jutro pojadę do kumpla na kompa ale u mnie to tacy specjaliści że hooo dla nich jest ok ..... a coś ci na myśl przychodzi co mam sprawdzić dokładnie ??
: 15 lut 2015, 21:51
autor: danishow
Sprawdź dokładnie (podkreślam dokładnie) wszystkie wężyki od podciśnienia, do tego jeszcze funkcjonalność gruszek od sterowania klapkami w kolektorze. Jak to będzie w porządku to daj znać jak wygląda sprawa w/w korekt.
: 15 lut 2015, 22:06
autor: speedanad
Myślę że to silniczek krokowy. odpowiada za wolne obroty pływają, jak jest walnięty.
: 15 lut 2015, 22:22
autor: Gość
W FL nie ma krokowca. Funkcję te pelni przepustnica sterowana elektronicznie.
: 17 lut 2015, 07:48
autor: dziadek_yoyo
Błędów mi na KTS nie wykryło w silniku wczoraj a oczywiście u mnie mechanicy nic nie widzą i nie stwierdzają wrrrr musiałbym gdzieś podjechać ale nie wiem gdzie ??

: 17 lut 2015, 10:59
autor: CINEK
jak będziemy mieli czas, to możemy do mojego mechaniora podjechać, może on coś poradzi...
: 02 mar 2015, 12:28
autor: puzzel1
Panowie podepne się pod temat, na zimnym silniku po odpaleniu na benzynie silnik delikatnie nierowno pracuje, wywala mi bląd ubogiej mieszanki:
17536 - fuel trim bank 1 (mult) system too lean
zacząłem od przepływki, stara pokazywała max 200mg/s, więc kupiłem nową Boscha (regenerowaną) i najwięcej wychylila się do 217mg/s. Logi robiłem na TIPie na 2 biegu, pierwszy log jest na starej przepływce, reszta na nowej, widać że na samym początku przy starcie wartości przepływu powietrza zamiast zamist rosnąć, to spadają, objawia sie to tym, że w tym momencie przy przyspieszaniu jest taka chwila zawahania, jak turbo dziura w tdi, obroty spadają lekko i ciągnie dalej, czyżby gdzieś lewe powietrze? (dolot sprawdzałem i jest szczelny).
http://vaglog.pl/log_206488.html
macie Panowie jakieś pomysły? możliwe że nowa przepływka walnięta?
: 02 mar 2015, 13:27
autor: Gość
217 to jest do 310PS za mała wartość. Dolot masz szczelny filterek cacy a podcisnienia wszędzie są super? Jakakolwiek lewizna zakłóci wskazania przepływki.
: 02 mar 2015, 14:37
autor: pepi
zatkaj dolot zobacz czy zgaśnie

: 02 mar 2015, 15:26
autor: CINEK
puzzel1 pisze: więc kupiłem nową Boscha (regenerowaną) i
dlatego ja kupilem nowa Boscha bez znaczka AUDI/VW za 300zl, nie zadna regenerowana, i mam ponad 240g/s ... moim zadaniem doplacac tylko za obudowe oryginalna nie ma sensu
