Strona 1 z 2

[D2 00 4.2PB/LPG ] Jakie Visco

: 23 lut 2015, 21:15
autor: kryhawrc
Panowie potrzebuje szybko pomocy. Piszczy mi Visco i prawdopodobnie niebawem padnie.
I mam pytanie czy pasuje z 4.2 przed liftingiem???? lub 2.5 tdi ?????
Z góry dzieki z pomoc

: 23 lut 2015, 22:08
autor: pioter

: 23 lut 2015, 22:28
autor: kryhawrc
Przyznaje sie ;(
Czyli rozumiem ze bedzie pasować z przedlifta lub tdi. Widzę że niektóre są na 3 śrubki niektóre na 4.
Ewentualnie może coś się stać poważnego podczas jazdy?? Myślę że tylko może się zablokować na stałe, wtedy będzie niedogrzany, chyba że się mylę.

: 23 lut 2015, 23:13
autor: k44761
bedze okrutnie huczec jak sie na stale zepnie.
wywal visko wstaw drugi elektryczny.
lub kup visko ale behr, podroby sa srednie.

: 24 lut 2015, 07:24
autor: pepi
k44761 pisze:podroby sa srednie.
-one są praktycznie zblokowane ;)
sprawdzałem trzykrotnie ;(

: 24 lut 2015, 12:13
autor: Gość
k44761 pisze:wywal visko wstaw drugi elektryczny.
Też bym tak chciał i nawet kupiłem noname z allegro ale on ma tylko 80W. Ma ktos sensowny pomysł na elektryczny lepszy niech pisze.

: 24 lut 2015, 12:34
autor: pepi
a po co ci lepsze ja taki mam i jakoś jest ok a było lato 2014 dość ciepłe :)

: 24 lut 2015, 12:59
autor: kryhawrc
Nie będę cudowal z jakim elektrycznym. Pytam tylko czy przyjadę jakoś 1000km

: 24 lut 2015, 13:10
autor: Gość
pepi pisze:a po co ci lepsze ja taki mam i jakoś jest ok a było lato 2014 dość ciepłe :)
I tak go wsadzę bo go mam i jestem ciekaw efektu,ale tak jak by ktos miał cos lepszego na mysli to czemu nie :)
kryhawrc pisze:Nie będę cudowal z jakim elektrycznym. Pytam tylko czy przyjadę jakoś 1000km
przejedziesz.

: 24 lut 2015, 17:40
autor: kryhawrc
Byłem przed chwila zobaczyc co tam się dzieje. Ogólnie kiedy nim pokręciłem chodzil dosć ciasno. Nie chciał sie krecić. Wd40 i troche oleju i chodzi zdecydowanie lzej. Kiedy nim zakrece na postoju kreci sie chwile(tylko czy teraz nie za lekko???)
Rozgrzałem auto -powciskałem mu troche i niby nie urosło powyzej 90 stopni. Ale teraz na wolnych obraotach przy tych 90 stopniach moge bez wiekszych problemów zatrzymac wentylator ręka. Martwi mnie troche ze teraz moze za lekko chodzic(że nie wychłodzi)
To ze był spiety ciasno było chyba lepsze niż za luźny????? ;(

: 25 lut 2015, 06:14
autor: pepi
spoko nie jest ciepło to ten od klimy da radę ;)

: 25 lut 2015, 22:10
autor: kryhawrc
No pociskałem troche a temperatura ani drgneła powyzej 90. Mysle ze w trasie tym bardziej- od samego pędu powietrza nie powinna sie podnieśc.
Jakos mam nadzieje dojade

: 25 lut 2015, 22:31
autor: dgasek
No właśni też stoję przed dylematem , ale chyba jednak zaryzykuję wymianę na visco. Sensownego elektrycznego nie znalazłem , a ten od D3 średnio się da wysterować - tak na marginesie ma 390mm i 600W - zakładam że inżynierowie mieli jakiś sens żeby dać coś takiego.

: 26 lut 2015, 07:21
autor: pepi
pomijacie jedno że auto się grzeje zwłaszcza w korkach wtedy obroty motoru są niskie
a visko wielkie ale i tak słabo działa .
Elektryczny działa tak jak jest to potrzebne i nawet mały ale wariat :D

Re: [D2 00 4.2PB/LPG ] Jakie Visco

: 02 lut 2025, 21:58
autor: marcin1234
Witam, jak kupiłem auto visco po odpaleniu chodziło bardzo szybko,wiedziałem że coś z nim nie tak,zrobiłem 1200 km,teraz jak by sytuacja się poprawiła,może auto stało jakiś czas i teraz się ułożyło nie wiem w każdy razie mogę jak auto nie rozgrzane zatrzymać wiatrak dłonią, jedyna rzecz która mnie denerwuje to chałas delikatny wydobywający się pewnie z łożyska, czy ktoś miał podobną sytuację, pozdrawiam

Dodano po 1 minucie 49 sekundach:
Po tych 1200 km visco na zimnym silniku pracuje znacznie wolniej