Strona 1 z 1

[D2 95 4.2PB/LPG ] Olej kapie...

: 05 kwie 2010, 14:30
autor: marcin0732
Kurcze coś mi olej wycieka. Autko zostawia plamy przy prawym kole (od pasażera). Postawiłem go na kanał i zobaczyłem że alternator jest mokry, miska olejowa też jest trochę mokra,ale jak pisałem plamy po oleju są w miejscu gdzie jest alternator. Więcej nic nie zdołałem oblukać. Macie pomysł skąd to leci? Dużo tego nie kapie, ale wkurzają te plamy....

: 05 kwie 2010, 15:41
autor: pioter
FIX OIL COOLER LEAKS - może lecieć między obudową filtra oleju a blokiem silnika http://www.freewebs.com/ltooz/98audia8.htm

: 26 mar 2011, 12:23
autor: Wiśnia
koledzy przed rozebraniem upewnijcie się czy na pewno leci z tej chłodnicy, ponieważ ja również byłem przekonany że tam leci, a po rozebraniu okazało się ze jednak nie i przy demontażu pękła mi plastikowa rurka od wody ;\

: 27 mar 2011, 03:33
autor: DoRuS
...alabo leci z uszczelki pokrywy zaworow... moze juz ja wydmuchalo...

: 31 mar 2011, 14:55
autor: Wiśnia
albo zimering puszcza na wale..wymienia sie go go często przy wymianie rozrządu...

: 02 kwie 2011, 16:20
autor: Kuba 3,7 V8
witam tez mam wycieki i "mechanicy" rozkladaja rece, albo nie chca sie brac albo nie wiedza o co kaman. Wymieniłem teraz uszczelki pod klawiszami i nadal jest wyciek !!! jak patrzec od spodu to wycieki sa bardziej z tylu silnika cos tam sie biera pod miska ale nie wielkie krople a tam dalej to kapie!! co to moze byc.... moze cos podpowiecie bo juz trace cierpliwość !!!! dzieki pozdrawiam

: 03 kwie 2011, 00:21
autor: DoRuS
a niejest to czasdem wyciek miedzy skrzynia a silnikiem...?

: 03 kwie 2011, 01:12
autor: casanovak
DoRuS pisze:a niejest to czasdem wyciek miedzy skrzynia a silnikiem...?

Jesli kolega DoRuS, ma racje to simmering na wale od strony skrzyni...przerabialem to...koszt do 100zl sam simmering ale roboty na pol dnia...powodzenia

: 03 kwie 2011, 16:18
autor: Kuba 3,7 V8
Witam, skonczylem wlsanie "ogledziny" swoim okiem co i gdzie kapie. Mechanikowi nie chcialo sie chyba wyczyscic nawet i upewnic sie czy nadal leci olej. Leci nadal z "gory"' tak jakby spod klawiatury zaraz za taka osłoną jasnego koloru(lpłynie po niej) co osłania pasek ktory napedza wlasnie te walki z klawiatury. jest tam jakis simmering ktory łączy te dwa miejsca ?? ale dodam ze PRAWDOPODOBNIE zostały wszystkie uszczelniacze wymienione przy rozrzadzie jakies 15tys temu. Pozdrawiam

: 03 kwie 2011, 16:44
autor: pioter
Daj jakąś fotkę może coś więcej zobaczymy , patrzyłeś czy nie leci z pod pokrywy zaworów ?

: 10 gru 2011, 21:00
autor: Gabriel
Witam Kolegów i jak zwykle pytam o radę.
Walczę z wyciekiem na zimeringu silnika od strony skrzyni. Powiedzcie mi czy można dostać sam ten zimer
casanovak pisze:simmering na wale od strony skrzyni...przerabialem to...koszt do 100zl sam simmering
bo w aso zawołali mi 990zł razem z deklem w który jest wkomponowany (osobno nie występuje), w sklepie jedynie dopasować jak mam stary, bo tak to również nie wiedzą co mi dać.
No i czy sklepowe są coś warte, bo nie chce za pół roku znowu z tym walczyćn no i czy dam go radę w ten dekiel wprasować jakoś.

[ Dodano: 2011-12-10, 22:48 ]
No na stronie intercars znalazłem takie simeringi tylko doradzcie jakiej firmy kupić FEBI za 46żł czy ELRING za 86zł bo różnica w cenie jest ale nie kosztuje to tyle żeby oszczędzać.

: 11 gru 2011, 00:37
autor: maciu
brałbym elringa

daj linka do IC i wymiary tego dużego

: 11 gru 2011, 13:13
autor: Gabriel
maciu pisze:daj linka do IC i wymiary tego dużego
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... kod=9A7F75

[ Dodano: 2011-12-11, 13:15 ]
Mam tylko nadzieję ze nie wyślizgał wału w tym miejscu i jak kupię nowy simer to będzie ok, bo mam obawy. Ten co ściągnąłem jest mechanicznie nie uszkodzony w żaden sposób nawet nie zauważyłem małego zadziorka co by mógł olej przepuszczać. Ale wszystko się okaże.

: 11 gru 2011, 22:29
autor: casanovak
Kolego sa rozne wersje tych simmeringow. a w 3.3tdi mialem bez obudowy ale jak zamawialem to bylo pare wersji miedzy innymi z obudowa. Kup najlepiej elringa to podobno lepsze niz orginal. A walem sie nie przejmuj jest bardzo male prawdopodobienstwo ze sie uszkodzil. przy zakladaniu nowego simmeringa warto skrocic troche sprezynke wtedy troche ciasniej chodzi i lepiej uszczelnia. Aha i najwazniejsze przy wymianie oleju nie leg go za duzo tzn mniej wiecej w polowie miedzy minimum a maximum na zimnym oleju. Po rozgrzaniu jego objetosc sie zwieksza i jesli masz nalane do pelna to moze wypychac ci simmeringi. Pozdrawiam