Strona 1 z 1

[D2 95 2.8PB ] Problem z ciśnieniem oleju

: 06 kwie 2010, 13:44
autor: lisek24uk
tak jak juz wczesniej pisalem kilka miesiecy temu ,trafila mi sie taka sytuacja . jechalem autkiem do pracy wszystko ok . po pracy na wyswietlaczu kontrolka olejowa zanik obrotow nie pokazywalo obrotow , skrzynia biegow dziwnie sie zachowywala jak by na chama wzucala biegi . mozna bylo jechac tylko na 1 biegu . odstawilem auto do garazu i tu naszych wspanialych angielskich mechanikow wniosek , 2 czujniki cisnienia walniete , i problem ze skrzynia nie powiedzieli dokladnie co koszt :( przewyszyl by autko . zabralem siedzial kilka nocy na necie znalazlem na jakims forum ze to moze byc woda w komorze kompa , kazdy podpowiadal sprawdz od tego wiec tak zrobilem . o dziwo po rozebraniu wszystkiego okazalo sie za tam malo co pieczarki nie rosly taka wilgosc . zart ale bylo dosc wilgotnie .:P
wysuszylem poczyscilem styki i problem znikl. wymienielem olej , filtr dalem 10w40 dobrej firmy nie pamietam juz dokladnie , Ale taki mi dano w audi . autko smigalo kolo miesiaca moze wiecej i teraz ten sam problem . wiec znow chcialem go wysuszyc ale tam bylo sucho . dzis podpielem autko na warsztacie dwa bedy pokazalo , brak obrotuw silnika . i cos o braku stopu . wyczyszczone bledy dalej to samo . blagam o pomoc co to moze byc ???????
po wcisniecu check wyswietla komunikat wylaczyc silnik sprawdzic poziom oleju . sprawdzalem jest prawie max

: 06 kwie 2010, 14:03
autor: daro72
Słuchaj, może strzelam ale bardzo często czujnik obrotów wału robi różne szopki. Może on coś szponci. Albo pompa oleju zasnęła na wieki lub smok w misce olejowej zapchany niemiłosiernie.

: 06 kwie 2010, 14:10
autor: lisek24uk
ale czy jesli czujnik obrotow walu byl by walniety auto powino nie odpalic ???

[ Dodano: 2010-04-07, 13:14 ]
czy moze ktos cos podpowiedziedc ? :cry:

[ Dodano: 2010-04-11, 23:45 ]
czy nikt nigdy nie mial takiego problemu ??? nikomu sie to nie zdarzylo ???