[D2 ALL ] Brak ładowania, silnik nie odpala, zalany altern
: 09 kwie 2010, 11:28
Witam.
Od 3 dni motam się ze swoją A8 po wjechaniu w kałuże , zaświeciło się ładowanie.
Przygasało po przygazowaniu silnika lecz po przejechaniu ok 5 km autko zgasło i konieczne było holowanie. Przekonany byłem że przyczyną jest alternator ale to chyba nie tylko na tym się skończy ponieważ autko na drugi dzień wcale nie chciało odpalić , tak jakby chciało zaskoczyć na parę garów ale nie mogło. Dodam że przy braku ładowania wyłączyło mi najpierw instalacje gazową i przeskoczył na PB a potem zapalały się już po kolei kontrolki ABS, AIR-BAG , aż w końcu zgasł. Odczyt na drugi dzień VAG-iem pokazał takie błędy:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4D0 907 557 E
Component and/or Version: 4,2L V8/4V MOTR AT D02
Software Coding: 04263
Work Shop Code: WSC 00000
13 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17799 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Short to Ground
P1391 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
17541 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1&B2 S1; Heating Circuit: Elect. Malfunction
P1133 - 35-10 - - - Intermittent
00545 - Engine-Transmission Electrical Connection
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low
P0131 - 35-10 - - - Intermittent
01088 - Mixture Control Adaptation 2
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16692 - Cylinder 8: Misfire Detected
P0308 - 35-10 - - - Intermittent
17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached
P1508 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Z tego jedynie błąd immobilizera występował wcześniej. Odwiozłem już do mechanika ale wątpie że sobie z tym poradzi.
Dodam że odłączałem alternator, przełączałem wtryski na bezpośrednio z PB nie z LPB, sprawdzałem połączenia w kostkach przy ECU i wykręcałem świece ( były zalane).
Coś może ktoś doradzi. Pozdrawiam
Od 3 dni motam się ze swoją A8 po wjechaniu w kałuże , zaświeciło się ładowanie.
Przygasało po przygazowaniu silnika lecz po przejechaniu ok 5 km autko zgasło i konieczne było holowanie. Przekonany byłem że przyczyną jest alternator ale to chyba nie tylko na tym się skończy ponieważ autko na drugi dzień wcale nie chciało odpalić , tak jakby chciało zaskoczyć na parę garów ale nie mogło. Dodam że przy braku ładowania wyłączyło mi najpierw instalacje gazową i przeskoczył na PB a potem zapalały się już po kolei kontrolki ABS, AIR-BAG , aż w końcu zgasł. Odczyt na drugi dzień VAG-iem pokazał takie błędy:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4D0 907 557 E
Component and/or Version: 4,2L V8/4V MOTR AT D02
Software Coding: 04263
Work Shop Code: WSC 00000
13 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17799 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Short to Ground
P1391 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
17541 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1&B2 S1; Heating Circuit: Elect. Malfunction
P1133 - 35-10 - - - Intermittent
00545 - Engine-Transmission Electrical Connection
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low
P0131 - 35-10 - - - Intermittent
01088 - Mixture Control Adaptation 2
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16692 - Cylinder 8: Misfire Detected
P0308 - 35-10 - - - Intermittent
17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached
P1508 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Z tego jedynie błąd immobilizera występował wcześniej. Odwiozłem już do mechanika ale wątpie że sobie z tym poradzi.
Dodam że odłączałem alternator, przełączałem wtryski na bezpośrednio z PB nie z LPB, sprawdzałem połączenia w kostkach przy ECU i wykręcałem świece ( były zalane).
Coś może ktoś doradzi. Pozdrawiam