Czy s8 d2 powinno naprawdę tak zapi....lać?
Albo to w automacie nawet
Moje chodzi poprawnie, równo, nie kopci, mało oleju pije, żadnych błędów na VAGu. Kompresja powyżej 15 na wszystkich cylindrach. I tak przyspiesza:
Pomijając ślizgające sie na starcie sprzęgło, to w porownaniu z pierwszym filmem przyspieszenie 50-150km/h mam o 3s gorsze. To spora rożnica jest.
Pewnie fakt, że koła mam 255/35/20 też nie jest bez znaczenia.
A fajnie byłoby mieć auto sprawne silnikowo w 100% i skoro jest potencjał w silniku, to ja bym chętnie z niego skorzystał.
Gdzie te silniki gubią konie? Gdzie szukać? Co sprawdzić?
Wszystkie eksploatacyjne sprawy jak świece, filtry mam świeżutkie.
: 29 maja 2015, 13:57
autor: Gość
Ślizga ci sie sprzęgło?Wymień sprzęgło to zobaczysz zmiane.
: 29 maja 2015, 13:59
autor: michalwruszak
Przepływomierz dużo zabiera - jak jest mało sprawny
: 30 maja 2015, 21:34
autor: k44761
Twoje konie mechaniczne zamiast produkować energie kinetyczna (czyt. Zwiekszac prędkość) produkują cieplo w sprzegle. Mialem s8 w manualu tez to przerabiałem. Wymieniłem sprzeglo przyspieszenie wrócilo.
: 31 maja 2015, 10:05
autor: Arthur
Zapnij vaga i sprawdz przeplywke pod obciazeniem oraz zobacz co pokazuje moment obrotowy, u mnie dochodzi bez problemu do 410 Nm. Masz lpg? moze mapy sie rozjechaly, a co do drugiego filmiku to raczej eska poliftowa 360 ps patrzac na fisa. Co do różnic miedzy manualem a automatem sa bardzo minimalne w osiagach.
: 31 maja 2015, 11:33
autor: Konradviper
Podziękował.
Wymiana sprzęgła i tak mnie nie ominie więc od tego zacznę.
A przy okazji... Jakie sprzęgło? Coś poza oyginałem jest godne uwagi?
: 31 maja 2015, 11:37
autor: michalwruszak
Oddaj do Radzikowskiego - tylko podobno troche trzeba czekać . Ewentualnie Sachs lub LUK które będa troche tańsze
: 31 maja 2015, 12:00
autor: FOSS
W automacie tu jest top speed:
Jak moja była
: 31 maja 2015, 12:30
autor: danishow
Na powyższym filmiku zaobserwowałem ciekawe zjawisko, wraz z prędkością rośnie poziom paliwa ...Damian, jak Ty to robisz? Te tak chcę
: 31 maja 2015, 12:41
autor: Arthur
luk jest dostepny, bo tez bede wymienial u siebie, do tego nowa tuleja i plastik z lapa.
Od radzika zakladalem dawno temu, porazka jak dzialalo to sprzeglo ... szybko padlo i zabilo skrzynie :-(
: 31 maja 2015, 13:50
autor: adrian949
FOSS pisze:W automacie tu jest top speed:
Jak moja była
To mój przedlift lepiej się zbierał w manualu
: 31 maja 2015, 14:12
autor: FOSS
danishow pisze:Na powyższym filmiku zaobserwowałem ciekawe zjawisko, wraz z prędkością rośnie poziom paliwa ...Damian, jak Ty to robisz? Te tak chcę
W DE na Shellu masz taką usługę - jak wykupisz abonament to jeżdżąc z gazem w podłodze automatycznie doładowuje ci paliwo
A tak serio to nie zwróciłem uwagi ale rzeczywiście coś mu tam delikatnie przyrosło ale podejrzewam, że to przez nierówną nawierzchnię paliwo tak się przelewało że odczyty były takie a nie inne.
Bo liczba km do przejechania w trakcie tego krótkiego filmu malała
adrian949 pisze:To mój przedlift lepiej się zbierał w manualu
Jest to możliwe, manual to manual, szczególnie przy tiptronikach z tamtych lat które do szczególnie szybkich raczej nie należały.
Przyrównałem do mojej Ex S8 bo mi się sentyment włączył (przypomniałem sobie wspólny wyjazd na zlot do DE bo wtedy tak ganialiśmy po autobahn) ale to auto na filmie to nie moje, co zresztą widać po zegarach bo moja była modelowy 2003 i miała już nowe logo S8
: 31 maja 2015, 22:20
autor: k44761
Co do sprzęgła w mojej byłej S8 - ja kupiłem swoje w ASO, zapłaciłem 2k za kompletne. W środku był sachs. W hurtowni identyczny zestaw 890zł. Wściekłem się trochę.... Ale działało fajnie, lekko i nie ślizgało. Po wymianie inny samochód.