Witam,
czas do setki mojej ósemki wynosi 8.31-8,50. Słabizna co z tym zrobić aby było tyle co u poprzedniego właściciela (link poniżej). Na pewno coś nie trybi tak jak powinno pytanie co ?
Błąd:
17733 knock control cylinder 1 regulation limit exceeded
P1325-35-10 intermittent
ma na to wpływ ?
Czytam forum ... jest "milion" przyczyn. Czy ktoś z rejonów trójmiasta mógłby mi sprawdzić logi dynamiczne pracy silnika ?
: 07 cze 2015, 03:39
autor: ernesto
17733 P1325 4545 Kontrola spalania stukowego - cyl. 1
Ogólnie spalanie stukowe powstaje kiedy mieszanka paliwowa wybucha za wcześnie. Jest przyczyn kilka. Może być to wpływ słabej mieszanki na tym cylindrze lub przestawiony kąt zapłonu.
Masz jakieś dodatkowe objawy np drgawki, nierówna praca, falowanie obrotów.
Masz dostępnego VAGa dla siebie by sprawdzić kilka rzeczy ?
: 07 cze 2015, 11:39
autor: Kosmy
Falowania obrotów etc. nie ma. Są za to drgawki czy to na zimnym czy ciepłym silniku.
Drgawki jednostajne tzn. cały czas tak samo telepie.
Jest jeszcze jedna rzecz. Układ wydechowy jest u mnie w agonii. Chcę wymienić katalizatory (najprawdopodobniej rury obudowane puszką) W każdym bądź razie dzwonią jak się w nie stuka. tak jakby luźne elementy tam były) Czy to może wpłynąć na osiągi rzędu 1 s ? hmmm
ps. Właśnie nie mam Vag`a na 64 bit nie lata.
: 07 cze 2015, 11:40
autor: michalwruszak
Zamień cewki miejscami i zobacz by błąd zmieni miejsce .
: 07 cze 2015, 13:43
autor: ernesto
Michał dobrze pisze. A co do wydechu to może też być taka przyczyna że układ jest przytkany. Blokuje przepływ spalin i auto ma problemy z mocą.
Musisz sprawdzić czy pracuje gruszka podciśnieniowa na kolektorze ssącym. Jak wcześniej pisałem zrobić logi dynamiczne przepływomierza. Sprawdzić szczelność dolotu i wszelkich przewodów podciśnieniowych.
Czasami głupie podciśnienie może prowadzić do takich objawów. U mnie np tak było.
Maciej jak coś to daj znać co i jak.
: 07 cze 2015, 15:39
autor: Kosmy
Jutro jadę zająć się rewitalizacją całego układu wydechowego dam znać co z tego wyszło.
: 08 cze 2015, 16:21
autor: Kosmy
Sprawy wyglądają nieciekawie.
1. Kolektor dolotowy do roboty.
2. Sprawdzenie ustawień rozrządu.
3. Zbyt niska mieszanka badanie wykonane podczas jazdy. Mój wynik to 185g powinno byc 235-240g (jednostki jakie tam występują nie wiem )
4. Fachowiec wsiadając do auta powiedział, że niejedzie jak powinien. Co tam jest namieszane jest zagadką.
ps. Jedynym moim pocieszeniem to fakt, że marekp750 u którego będzie reanimowana moja maszyna to inteligenty fachowiec .
: 08 cze 2015, 17:55
autor: pepi
Kosmy pisze:Fachowiec wsiadając do auta powiedział, że niejedzie jak powinien
- tak stwierdził to z tyłkohamowni
: 08 cze 2015, 17:58
autor: Gość
Z takim wskazaniem przepływki to nie bedzie sie zbierał na pewno.
: 08 cze 2015, 19:46
autor: Kosmy
Będziemy wszystko po kolei sprawdzać włączając w to podpięcie sprawnego przepływomierza.
: 08 cze 2015, 19:47
autor: Kosmy
pepi pisze:
Kosmy pisze:Fachowiec wsiadając do auta powiedział, że niejedzie jak powinien
- tak stwierdził to z tyłkohamowni
Wsiadłbyś i stwierdziłbyś to samo uwierz. Muł to muł
: 09 cze 2015, 20:23
autor: Preston81
kiedy kupiles to auto i gdzie ??
: 09 cze 2015, 20:36
autor: beyer28
Kosmy pisze:
ps. Jedynym moim pocieszeniem to fakt, że marekp750 u którego będzie reanimowana moja maszyna to inteligenty fachowiec .
Jak u Niego to nie masz się czym przejmować, szykuj dukaty i będzie git
: 10 cze 2015, 23:01
autor: Kosmy
Gruby oddany na reanimację zobaczymy co mu dolega.
: 11 cze 2015, 17:27
autor: Kosmy
Rozrząd przy lewej głowicy na zdjęciu poniżej. Do tego pomiar sprężania na tej głowicy 12 bar. Na prawej 14 bar.