[D2 95 4.2PB/LPG ] Problemy z układem paliwowym.
: 26 cze 2015, 15:02
Witam wszystkich,
temat był trochę poruszony w moim ostatnim poście ( trochę czasu minęło ), trochę więcej się dowiedziałem o aucie i trochę więcej się w nim dzieje, do rzeczy:
Na początku temat, który wcześniej założyłem:
http://www.a8team.pl/d2-95-42pb-lpg-pro ... t14614.htm
Sytuacja wygląda tak, że muszę mieć pełny ( min. 85% ) zbiornik paliwa, inaczej auto nie odpala albo odpala z ogromnymi problemami i ciężko jest mu się wkręcić na obroty przez kilka sekund - co najlepsze po chwili auto działa bez zarzutu i mogę jechać ( jeszcze przed przełączeniem się na gaz oczywiście ).
Teraz problem numer 2 - jakieś 2 miesiące temu rozerwało mi wężyk paliwowy pod maską, na długości ok. 5 cm .. dobrze, że nic się nie zapaliło. Oczywiście wymiana wężyka na nowy. Tydzień temu, rozerwało jeszcze raz wężyk, ten sam. Wymiana. Dzisiaj rano rozerwało 3 raz ten sam wężyk.
To jest znak dla mnie dość oczywisty, że coś się dzieje.
Proszę Was o pomoc, podpiąłem VAGa i sprawdziłem czy są jakieś błędy - są. Poniżej zamieszczam co mi wywaliło. Zbyt sympatycznie to nie wygląda.
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 557 J
Component: 4,2L V8/4V MOTR AT D01
Coding: 04263
Shop #: WSC 00000
6 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
01088 - Mixture Control Adaptation 2
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16692 - Cylinder 8 Misfire Detected
P0308 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low
P0131 - 35-00 - -
Readiness: N/A
---------------------------------
Garść faktów:
1. Pękają wężyki od paliwa pod maską,
2. Samochód jeździ całkowicie bez zarzutu,
3. Jeżeli jest poniżej 85% paliwa w baku, samochód nie odpala albo ma spore problemy,
4. Jeżeli podczas odpalania nacisnę pedał gazu to auto się dławi, obniża obroty lub gaśnie ( pierwsze kilka sekund ),
5. Trochę kopci, czuć paliwo w spalinach nieco.
Pozdrawiam,
Ravez
temat był trochę poruszony w moim ostatnim poście ( trochę czasu minęło ), trochę więcej się dowiedziałem o aucie i trochę więcej się w nim dzieje, do rzeczy:
Na początku temat, który wcześniej założyłem:
http://www.a8team.pl/d2-95-42pb-lpg-pro ... t14614.htm
Sytuacja wygląda tak, że muszę mieć pełny ( min. 85% ) zbiornik paliwa, inaczej auto nie odpala albo odpala z ogromnymi problemami i ciężko jest mu się wkręcić na obroty przez kilka sekund - co najlepsze po chwili auto działa bez zarzutu i mogę jechać ( jeszcze przed przełączeniem się na gaz oczywiście ).
Teraz problem numer 2 - jakieś 2 miesiące temu rozerwało mi wężyk paliwowy pod maską, na długości ok. 5 cm .. dobrze, że nic się nie zapaliło. Oczywiście wymiana wężyka na nowy. Tydzień temu, rozerwało jeszcze raz wężyk, ten sam. Wymiana. Dzisiaj rano rozerwało 3 raz ten sam wężyk.
To jest znak dla mnie dość oczywisty, że coś się dzieje.
Proszę Was o pomoc, podpiąłem VAGa i sprawdziłem czy są jakieś błędy - są. Poniżej zamieszczam co mi wywaliło. Zbyt sympatycznie to nie wygląda.
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 557 J
Component: 4,2L V8/4V MOTR AT D01
Coding: 04263
Shop #: WSC 00000
6 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
01088 - Mixture Control Adaptation 2
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16692 - Cylinder 8 Misfire Detected
P0308 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low
P0131 - 35-00 - -
Readiness: N/A
---------------------------------
Garść faktów:
1. Pękają wężyki od paliwa pod maską,
2. Samochód jeździ całkowicie bez zarzutu,
3. Jeżeli jest poniżej 85% paliwa w baku, samochód nie odpala albo ma spore problemy,
4. Jeżeli podczas odpalania nacisnę pedał gazu to auto się dławi, obniża obroty lub gaśnie ( pierwsze kilka sekund ),
5. Trochę kopci, czuć paliwo w spalinach nieco.
Pozdrawiam,
Ravez