Koledzy mam pytanie do tych co robili coś przy glowicach bo byłem u mechanika umówić się na zrobienie uszczelek bo kopci i bierze płyn i mechanik mnie straszył ze pewnie walki będą powycierane itp jakie macie doświadczenia z tym?
: 04 sie 2015, 19:18
autor: pavel44
A ile masz najechane ze do głowic trzeba zaglądać?
: 04 sie 2015, 19:19
autor: Gość
Oprócz uszczelek pod głowkami mozna robic w nich wszystko. Ale powycierane wałki to predzej w dieslu
: 04 sie 2015, 20:23
autor: mariuszjp100
Na liczniku niby 280 tyś ale ile ma to nie wiem w sumie to mam ja 5 lat ale wcześniej to nie wiem na gazie ma orzejechane około 150 tys i tak mnie mechanik postraszyl że walki pewnie wytarte itp itd więc pytam o wasze zdanie bo silnik normalnie pracuje tylko pobiera płyn i kopci na biało i jak zapale na niebiesko chwilę
: 04 sie 2015, 20:43
autor: michalwruszak
Wałki wycieraja się ale w TDI , w benzynowym V8 z Audi nie widziałem jeszcze .
: 04 sie 2015, 20:52
autor: CINEK
ja miałem robioną głowice przy liczynikowym 280kkm a w realu pewnie koło 400kkm i nie było widać zurzycia wałków. Głowica oczywiscie cała do roboty a nie wybiórczo czyli mnie po moich zniżkach całosc za jedną głowice wyniosła ok. 2500zł.
: 04 sie 2015, 20:53
autor: michalwruszak
martin_rs4, Napisz prosze dla wyjaśnienia co miałeś robione w tej kwocie - jak pamiętasz oczywiście - dla potomnych
: 04 sie 2015, 20:59
autor: CINEK
komplet uszczelek pod główke, planowanie głowicy, nowe zawory wydechowe, szlify gniazd zaworowych, nowy napinacz łańcucha - oczywiscie niemiecki chinol i chyba z 7 nowych wkładek regulacyjnych, tzw. popychaczy...
p.s. acha no i po częsci robota mojego mechanika
: 04 sie 2015, 21:02
autor: pepi
lepiej jest kupić sprawny sprawny
motor
: 04 sie 2015, 21:06
autor: CINEK
i winowajca >
: 04 sie 2015, 21:08
autor: CINEK
pepi pisze:lepiej jest kupić sprawny sprawny
motor
pepi, za ile kupisz sprawny, sprawny motor? tak żeby na 2-3 lata znów nic nie wywaliło? 3500-5000zł golasa + osprzęt + przełożenie?
: 04 sie 2015, 21:10
autor: Bugalon
Sam z siebie zgial sie ten ssacy czy napinacz byl tak wyłachany ze zanim zlapal cisnienie to zawor pogieło ?
: 04 sie 2015, 21:12
autor: CINEK
według mojego mechanika napinacz nie napiął u łańcuch przeskoczył na wałkach
: 04 sie 2015, 21:13
autor: CINEK
mariuszjp100 pisze:Koledzy mam pytanie do tych co robili coś przy glowicach bo byłem u mechanika umówić się na zrobienie uszczelek bo kopci i bierze płyn i mechanik mnie straszył ze pewnie walki będą powycierane itp jakie macie doświadczenia z tym?
Hmm co prawda ja się nie znam jakoś specjalnie. Ale u mnie też minimalnie bierze płyn i czasem (szczególnie jak wilgotno) kopci trochę za bardzo na biało. Ale zauważyłem (co potwierdził gazownik) że reduktor gazu powinien być już regenerowany bo są z nim problemy w dodatku zauważyłem przy nim kilka czerwonych kropli (płyn chłodniczy). Może u ciebie jest podobna sytuacja i z głowicą wszystko ok?