[D2 98 4.2PB/LPG ] Czy trzeba zmieniać sruby korbowodów
: 18 sie 2015, 08:10
Słuchajcie, nigdzie nie mogę znaleźć literatury, która potwierdzi, że przy rozkręceniu korbowodów w ABZ/AKG trzeba wymienić też sruby korb. Mam w korbach sruby ARP, w zasadzie identyczne jak w swoim turbo golfie i jak kupowałem sruby do golfa to bylo na nich wyraźnie napisane że można je naciągać maksymalnie 5 razy.
Dodatkowo nie wiem jaki powinien byc moment dokręcania korbowodów, przewalilem googla i wyrzucilo mi dwie odpowiedzi
1. 35/65Nm
2. 30Nm/90stopni.
Ma ktoś fachową literaturę, żeby mi odpowiedziec na powyższe pytania? Albo najlepiej jak by mi ktoś podrzucil na maila manual jakis z momentami dokręcania.
Dodatkowo nie wiem jaki powinien byc moment dokręcania korbowodów, przewalilem googla i wyrzucilo mi dwie odpowiedzi
1. 35/65Nm
2. 30Nm/90stopni.
Ma ktoś fachową literaturę, żeby mi odpowiedziec na powyższe pytania? Albo najlepiej jak by mi ktoś podrzucil na maila manual jakis z momentami dokręcania.