Strona 1 z 1
[D2 94 4.2PB
] Zapiekające się wtryskiwacze
: 29 lis 2015, 18:54
autor: aguisa
Witam
Mechanicy zdiagnozowali, że zapiekają mi się 4 wtryski z jednej strony.
Samochód ma problemy z odpalaniem, ma drgania na postoju, szarpie przy przyspieszaniu z predkości okolo 30-40 km/h.
Przepływka nowa, wymieniona uszczelka pod glowicą, nowe świece, sprawdzone cewki, regenerowana skrzynia , nowy czujnik temp., sprawdzona pompa paliwa.
Nigdzie nie mogę namierzyć wtryskow nr 077133551K . Czy jest mozliwość zastąpienia tych wtrysków innymi o innym nr ?
Audi A8 d2 1998 r. quattro 4.2 .automat.
: 29 lis 2015, 18:58
autor: Gość
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
: 29 lis 2015, 20:06
autor: uszek
Sprobuj do ultradzwieków je wrzucic i wyczyscic
: 29 lis 2015, 22:10
autor: mlukasz
ewentualnie możesz wysłać wtryski do regeneracji, ja również miałem problem ze znalezieniem, po regeneracji od pół roku mam spokój i wszystko jest OK
: 30 lis 2015, 00:11
autor: aguisa
z tego co słyszałam to tych wtrysków o tym numerze nie da się regenerować. Ktoś ma jakieś namiary na kogoś kto regeneruje ?
Dodam ze wczoraj na pelny bak dolalam stp do wtryskow , narazie przejechalam raptem z 20 km , zobaczymy ale w cuda nie wierze .
: 30 lis 2015, 07:16
autor: Bugalon
Według mnie diagnoza mechanikow jest bledna i to nie wtryski sa Twoim problemem. Nigdy nie zapieką się akurat 4 z jednej glowicy. Problem moim zdaniem leży gdzieś indziej tylko trzeba go umieć znaleźć. Albo kopniety masz rozrzad (czy czasem problemy nie zaczely sie po wymianie rozrzadu?) albo jakies nieszczelności w systemie air shrouded (czyli tych weżykach doprowadzajacych powietrze do wtryskiwaczy). Może być też problem z nieszczelnościami na gumkach od wtryskiwaczy (wymieniali oringi na nowe po demontażu listwy wtryskowej - te dolne, nie te co w listwie siedzą). Reasumując - problemów możesz mieć całą masę a ja jestem niemal pewien że to nie są wtryskiwacze same w sobie o ile nie leją (a to akurat łatwo sprawdzic)
: 30 lis 2015, 07:22
autor: pepi
ie da się przerobić na zwykłe
jeśli wtryski są be to może zmień na drugą stronę jak będzie nie chodziła druga to wtryski a jak tak samo to nie to
raczej mało prawdopodobne są 4 z jednej strony
: 30 lis 2015, 09:56
autor: Bugalon
Da sie podmienić na te z ABZ ale z calym kolektorem ssacym. No i wtedy trzeba rure do air shrouded ta co idzie z dolotu jakoś zaslepic (zaraz za przeplywka wychodzi). Pasowac bedzie ale czy bedzie dobrze chodzić to do końca nie wiadomo. Ze sterownikiem silnika z ABZ-ta na pewno to zadziała a bez to ciężko powiedzieć (powinno ale nie testowałem tego osobiscie)
: 30 lis 2015, 21:55
autor: pepi
to ja bym jednak to przerobił
: 30 lis 2015, 23:37
autor: Śmiechu
ze jak
jak wtryskiwacze moga sie zapiekac tego nie rozumiem raz jest ok a raz stoja i nie leja do tego 4 na jednej stronie dziwne. bardziej wiarygodne jest to co napisal kolega
Bugalon, dla mnie szukac gdzie indziej. Glupi gumowy przewod paliwowy ktory jest juz zuzyty poparcialy badz posiada guza moze duzo zamieszac zwlaszcza ten w koszu, przerabialem to u siebie przy pelnym zbiorniku nie bylo problemow a ponizej 3/4 zaczynaly sie fochy