Strona 1 z 2
[D2 95 2.8PB/LPG
] Problem z odpaleniem .
: 22 gru 2015, 10:20
autor: Sepsa
Witajcie !
Mam problem z moją A8 2.8.pb+lpg 95r.
Problem polega na tym, że nie odpala.
Kręci kręci kręci i nic , jakby komputer odcinał zapłon.
Wyskakuje mi napis pod zegarami ` I IN ` tam gdzie kilometry pokazuje.
Co to oznacza może jest z tym powiązane ?.
Proszę o diagnozę .
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
: 22 gru 2015, 10:28
autor: pioter
Próbowałeś awaryjnie odpalić na lpg ?
IN nie ma nic wspólnego z odpaleniem bo to sygnalizuje inspekcje czyli przegląd .
: 22 gru 2015, 10:51
autor: Sepsa
Próbowałem nic nie dało.
: 22 gru 2015, 11:30
autor: Lolek84
Stary, wróżenie z kuli. Sprawdź czy ma iskrę, czy paliwo podaję na listwe, później czy do cylindra itp.
Głową rusz, a nie olaboga, bo nie pali <jezyk>
: 22 gru 2015, 11:41
autor: Sepsa
Właśnie to jest problem.
Pompa chodzi podaje ciśnienie na listwę.
Filtr jest nowy, paliwa jest pół baku.
Iskra też jest, dlatego piszę na blogu bo już sam nie wiem co robić.
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
: 22 gru 2015, 13:05
autor: michalwruszak
a czujnik położenia wału ?
: 22 gru 2015, 14:10
autor: Sepsa
A w jaki sposób mógł bym go sprawdzić ??
: 22 gru 2015, 14:14
autor: michalwruszak
VAG podłączyć i zobaczyć czy przy odpalaniu komputer widzi obroty silnika
: 22 gru 2015, 14:38
autor: Sepsa
W taki razie muszę kupić kabel diagnostyczny z programem.
Mógł byś mi jakiś polecić jakiś dobry i tani do mojego samochodu ?
: 22 gru 2015, 14:40
autor: mlody91
Paliwa jest pół baku? Może dolej 10 litrów benzyny i spróbuj...
: 22 gru 2015, 14:41
autor: michalwruszak
VAG-KKL z viaken.pl lub allegro
: 22 gru 2015, 14:42
autor: mlody91
: 22 gru 2015, 14:42
autor: ernesto
Ale jak by nie widzial to nie dal by iskry.
Paliwo podaje na listwe. Ale czy pojawia sie napięcie na wtryskach. To ze paliwo dochodzi to nic.
Musi je jeszcze wtrysnac.
Wyjmij listwe i sprawdz czy podaje paliwo.
Sprawdź wssystkie bezpieczniki. Może którys sie upalil.
: 23 gru 2015, 00:32
autor: Hesher
ja mialem uwalony czujnik temp. za lewa glowica sie znajduje i w cholere nie chcial odpalic
: 23 gru 2015, 08:22
autor: tutenhamon
Kiedyś po zalaniu podszybia oczywiście po jakimś czasie jakieś pół roku pojawił się taki sam problem . Iskra na wszystkich garach ,paliwko do listwy pompa podaje , ale zapłonu brak . Bezpiecznik i przekaźnik od wtrysku OK , okazało się ze w wiązce z ECU przewody zaśniedziały i jeden się upalił . Po wymianie przewodu na nowy wszystko wróciło do normy. A i chciałem dodać że żaden VAG tej usterki nie pokaże oczywiście pluje błędami o braku zapłonu, a mechanik był w czarnej...... trzeba było posprawdzać i pomyśleć . A ty na początek dolej zupy może masz syndrom wymienionej pompy.