Strona 1 z 2
[D2 98 4.2PB
] kilka pytan na start po kupnie - szara wtyc
: 23 sty 2016, 00:31
autor: pioteros
mam pytanko, dzis zdjalem pokrywy plastikowe, na glowicy od pasazera zobaczylem ze jedna wtyczka szara jest niepodpieta, taka sama jak idzie do zaworka sterujacego gruszka zmiennej dlugosci kanalow kolektora, jest obok niej praktycznie na wiazce
czy czegos mi brakuje ?
: 23 sty 2016, 07:36
autor: ernesto
Zrób zdjęcie najlepiej.
: 23 sty 2016, 08:30
autor: marekp750
Masz wiązkę z wtyczką do zaworu otwierającego dopływ powietrza do wtryskiwaczy Pb.
Air schrader - występowało w silnikach, gdzie chciano zmniejszyć ilość tlenków azotu (czyli kłaniają się normy spalin)
Wtryskiwacze wtedy mają dodatkowe króćce na wloty powietrza:
Wtryskiwacz z AS
: 23 sty 2016, 12:13
autor: ernesto
Marek było to w ABZ=ach ?
: 23 sty 2016, 13:17
autor: Gość
marekp750 pisze:Air schrader - występowało w silnikach, gdzie chciano zmniejszyć ilość tlenków azotu (czyli kłaniają się normy spalin)
ernesto pisze:Marek było to w ABZ=ach ?
Z mojej wiedzy to na pewno w AKG/AKH to wystepowało.
: 23 sty 2016, 13:30
autor: pioteros
ciekawe czy mozna podawac gaz takim kroccem we wtryskiwaczu ?;d
: 25 sty 2016, 09:35
autor: gacuś
u siebie mam dokładnie taka samą wtyczkę i też się zastanawiałem do czego jest.
: 25 sty 2016, 14:52
autor: pytlar
pioteros pisze:ciekawe czy mozna podawac gaz takim kroccem we wtryskiwaczu ?;d
to służy raczej do wyciągania nadmiaru oparów paliwa i wysyłania ich do dolotu...
mam to cholerstwo u siebie i przez to, że to jest takie grube nie idzie ładnie ułożyć wtryskiwaczy gazu...
: 25 sty 2016, 16:13
autor: Peter-s8
To służy do zmniejszenia emisji spalin ekologia
Pozdrawiam
: 29 sty 2016, 17:02
autor: pioteros
zmienilem nieco tytul tematu zeby nie robic smietnika bo mam pytania kolejne
co warto sprawdzic na start jeszcze z typowych bolaczek tego auta/silnika ktore mozna szybko wyeliminowac ?
cos co ma wplyw na wysokie spalanie - termostat juz wymienilem bo klekal
chodzi mi glownie o dolot, uklad podcisnien, gdzie najczesciej robia sie nieszczelnosci, jak sprawdzic czy sondy prawidlowo pracuja, jakie powinny miec wartosci ?
: 29 sty 2016, 17:17
autor: pepi
co ci da sprawdzenie jak one mogą głupoty pokazywać
pojedz na analizator spalin wtedy porównać można odczyty realne z tymi mniej realnymi
: 29 sty 2016, 18:00
autor: pioteros
czemu glupoty skoro pokazuja korekty dlugo i krotko terminowe ?
na analizatorze bylem to powiedzial mi tylko ze jest ok a ile w tym prawdy i precyzji to kij wie
: 29 sty 2016, 18:36
autor: pepi
komputer opiera się na wskazaniach lambd
i tak wylicza
jeśli to wskazanie jest nie prawidłowe a czasem tak bywa to jest jak jest
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
: 29 sty 2016, 20:06
autor: pioteros
dlatego mysle ze warto znac wskazania sond na jalowym i pod obciazeniem
: 29 sty 2016, 20:07
autor: Gość
Nic nie szkodzi zrobić mu "wyniki" a nuz cos wykażą.