Strona 1 z 1
[D2 95 4.2PB/LPG
] Nie rowna praca silnika na zimnym silni
: 31 sty 2016, 15:06
autor: Truscik
Witam, moze ktos pomoże. Jak odpalam z rana samochod to na postoju jest odczuwalne lekkie drzenie samochodu, ale po przejechaniu paru kilometrów zeby silnik nagrzal sie do 90 stopni i zatrzymam nie ma praktycznie żadnego drżenia. I zauwaqzylem ze ubylo mi troche plynu ze zbiorniczka wyrownawczego od chodzenia, ale to chyba dla tego ze ostatnio pekli mi kruciec i mechanik wymienic od razu caly plyn i moze sie odpowietrza teraz ?
Taka jeszcze sprawa jest, jak odpalam samochód to przez jakieś jeszcze 3 sekundy pali mi sie CAT ale to nie zawsze. Ostatnio bylem u mechanika na sprawdzenie instalacji gazowej bo śmierdziało gazem i okazało sie ze mam dziurę na katalizatorze, moze ta kontrolka jest przez ta dziurę ?
: 31 sty 2016, 16:17
autor: ernesto
Odczyt błędów to podstawa
: 31 sty 2016, 16:28
autor: Truscik
poten odczyt bledow to trzeba do mechanika czy mozna samemu jakims programem ?
: 31 sty 2016, 18:57
autor: Gość
Truscik, Do dziadków sa tanie programy za 50zł a o tym w dziale "diagnostyka Vag" Cos się dzieje i masz dzinksa to trza zobaczyć co go z lapmy wywołało.
: 31 sty 2016, 20:07
autor: Truscik
a tak zapytam z ciekawowsci jakie sa objawy w tych V8 przepalonej uszczelki pod głowica ? Bo mnie jedne mechanik straszyl ze moze byc uszczelka przepalona.
: 31 sty 2016, 21:15
autor: ernesto
Puki co nie słuchaj mechanika, podejrzewam, że chce Cię naciągnąć na kasę... gruuuuubą kasę bo na jednej uszczelce się nie skończy a głowic jest dwie. Kasa razy 2
Odczyt błędów, wskazania przepływki ( test dynamiczny ) opis znajdziesz na forum
Tylko zrób to u innego mechanika lub u znajomego co ma kabel bo podejrzewam, że ktoś tu wyczuł łatwy zarobek.
: 03 lut 2016, 18:52
autor: Truscik
chyba juz wiem co jest przycyna tej nie rownej pracy silnika, z tego co widzialem to ktos probowla sie dobierac do pompki paliwowej w bagazniku i z tego co slyszalem ze jak tkos sie nie zna to mozna poprzerywac jakies wezyki przy nie umiejetnym wyciaganiu, a u mnie jak jest wskazowka delikatnie przed rezerwa juz samochod nie chce odpalac wiec na pewno cos z pompka. A dzis siedzialem w samochodzie odpalilem z rana i pisalem sms pochodzila pare minut i jak zeszla ze ssania i przezucila na gas te drgania zniknely, wiec byc moze jak ma mniej jak polowe zbiornika to zasysa troche powietrza i lekko dryga ?
: 03 lut 2016, 19:34
autor: Gość
Może masz kiepska pompke i spada jej wydatek już? jak sam nie masz wiedzy musisz sie udac do kogos kto doskonale zna ten nasz układ i obada go oraz sprawdzi cisnienie.
: 07 lut 2016, 12:46
autor: Truscik
mam swojego mechanik do A8, sam ma S8 i A8 tylko ze on zawsze zajety i ciezko go zlapac, no i dosyc drogi. Ale wole oddac w jego rece i zaplacic jak dla kogos kto pierwsyz raz bedzie ro tobil.