[D2 95 4.2PB/LPG ] Brak mozliwosciu uruchmienia pojazdu
: 09 lut 2016, 16:53
Witam,
tak jak e temacie brak mozliwosci uruchomienia silnika- rozrusznik kreci.
Opis sytuacji: po ok 2 tygodniowym postoju pojechalem autem na myjnie- silnika nie wylaczalem. Podczas mycia silnik zgasl, jednak ponownie go uruchomilem i jechalem dalej. Podczas jazdy zapalila sie kontrolka cat i silnik zaczal nierowno pracowac az zgasl. Po ok 5 minutach mogkem znowu uruchomic silnik i dojechalem na parking i tam auto umarlo...
Objawy: rozrusznik kreci, podczas rozruchu i jak jest na zaplonie na stale swieci sie cat, przestal dzialac przelacznik od lpg, zapalila sie informacja inspekcji serwisowej pomimo ze do przegladu jeszcze troche. Sprawdzilem sterownik od lpg i byl troche podmokniety, sterownik silnika suchy i mozna przeprowadzic diagnoze- mozna z nim sie polaczyc.
Zrobilem: sprawdzenie bezpiecznikow- wszystkie ok, podmianka sterownika lpg na nowy, sprawdzenie pompy paliwa, odpiecie wtryskiwaczy lpg i podpiecie tylko tych od pb, iskra jest, badanie komputerowe- jeden blad ltorego noe da sie skasowac 00532 027 napiecie zasilajace niedopuszczalna wartosc sygnalu.
Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu...pacjent Audi d2 abz z lpg na sterowniku stag 300 isa2.
Pozdrawiam.
Konrad
tak jak e temacie brak mozliwosci uruchomienia silnika- rozrusznik kreci.
Opis sytuacji: po ok 2 tygodniowym postoju pojechalem autem na myjnie- silnika nie wylaczalem. Podczas mycia silnik zgasl, jednak ponownie go uruchomilem i jechalem dalej. Podczas jazdy zapalila sie kontrolka cat i silnik zaczal nierowno pracowac az zgasl. Po ok 5 minutach mogkem znowu uruchomic silnik i dojechalem na parking i tam auto umarlo...
Objawy: rozrusznik kreci, podczas rozruchu i jak jest na zaplonie na stale swieci sie cat, przestal dzialac przelacznik od lpg, zapalila sie informacja inspekcji serwisowej pomimo ze do przegladu jeszcze troche. Sprawdzilem sterownik od lpg i byl troche podmokniety, sterownik silnika suchy i mozna przeprowadzic diagnoze- mozna z nim sie polaczyc.
Zrobilem: sprawdzenie bezpiecznikow- wszystkie ok, podmianka sterownika lpg na nowy, sprawdzenie pompy paliwa, odpiecie wtryskiwaczy lpg i podpiecie tylko tych od pb, iskra jest, badanie komputerowe- jeden blad ltorego noe da sie skasowac 00532 027 napiecie zasilajace niedopuszczalna wartosc sygnalu.
Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu...pacjent Audi d2 abz z lpg na sterowniku stag 300 isa2.
Pozdrawiam.
Konrad