[D2 96 3.7PB/LPG ] Wypadanie zaplonow, problem na pb
: 26 mar 2016, 22:16
Witam.
Sprawa ma się następująco, gdy rano odpalam na pb odpala za pierwszym bez najmniejszego problemu, lecz gdy naciskam pedal przyspieszenia to zazwyczaj (prawie zawsze) zaczyna się dlawic i nie chodzi na wszystkie cylindry, obroty spadają do ok 500, jak puszczam pedal przyspieszenia znów zaczyna chodzić na wszystkie cylindry (przynajmniej tak mi się wydaje, chodzi równo nic nie telepie), czasem jednak się wkreci na jakieś obroty i później zaczyna się dlawic i jak puszczę to z reguły gasnie. Gdy się zagrzeje jest już lepiej, ale wciskając pedal słychać że nie wkreca się tak jak powinno i słychać delikatne strzelanie nie spalonej mieszanki w tlumikach. Podczas jazdy na pb czuć momenty że przestaje Chodzić na wszystkie cylindry, podczas jazdy na lpg wg mnie jest okej, przyspiesza dobrze, równo, nie dlawi sie. Jak jest rozgrzany silnik niekiedy muszę wcisnąć pedal przyspieszenia podczas rozruchu bo inaczej nie zapala.
Teraz co było wymienione, przez poprzedniego właściciela świece (kupiłem już nowe bo na słowo nie wierzę ), jeszcze nie założone że względu na uszczelka puszczajaca olej na świece (zamówiona z reinza ), komplet cewek z fajkami (poprawy brak ), moduły zapłonowe (również brak poprawy ), nowe listwy wtryskowe od gazu (na gazie delikatna poprawa praktycznie nie odczuwalana). Vagiem sprawdzane błędy :
Pierwsze podłączenie
Random/multiplayer Cylinder misfire detected- intermittent
Cylinder 1,2,5,4,8 misfire detected -intermittent
Idę Control sys: upper regulation limit reached -intermittent
Oxygen (lambda)sensor b1 s2: signal to low -intermittent
Rough Road / engine torque signal from abs: electrical malfunction- intermittent
Drugie podłączenie było samo wypadanie zaplonow tylko o 1 Cylinder mniej.
Dziś nie sprawdzałem jeszcze. Ogólnie samochód posiadam od dwóch tygodni i jest to moje pierwsze a8.
Pytanie jest takie czy przyczyny szukac w układzie zapłonowy, paliwowym pb czy też lpg?
Sprawa ma się następująco, gdy rano odpalam na pb odpala za pierwszym bez najmniejszego problemu, lecz gdy naciskam pedal przyspieszenia to zazwyczaj (prawie zawsze) zaczyna się dlawic i nie chodzi na wszystkie cylindry, obroty spadają do ok 500, jak puszczam pedal przyspieszenia znów zaczyna chodzić na wszystkie cylindry (przynajmniej tak mi się wydaje, chodzi równo nic nie telepie), czasem jednak się wkreci na jakieś obroty i później zaczyna się dlawic i jak puszczę to z reguły gasnie. Gdy się zagrzeje jest już lepiej, ale wciskając pedal słychać że nie wkreca się tak jak powinno i słychać delikatne strzelanie nie spalonej mieszanki w tlumikach. Podczas jazdy na pb czuć momenty że przestaje Chodzić na wszystkie cylindry, podczas jazdy na lpg wg mnie jest okej, przyspiesza dobrze, równo, nie dlawi sie. Jak jest rozgrzany silnik niekiedy muszę wcisnąć pedal przyspieszenia podczas rozruchu bo inaczej nie zapala.
Teraz co było wymienione, przez poprzedniego właściciela świece (kupiłem już nowe bo na słowo nie wierzę ), jeszcze nie założone że względu na uszczelka puszczajaca olej na świece (zamówiona z reinza ), komplet cewek z fajkami (poprawy brak ), moduły zapłonowe (również brak poprawy ), nowe listwy wtryskowe od gazu (na gazie delikatna poprawa praktycznie nie odczuwalana). Vagiem sprawdzane błędy :
Pierwsze podłączenie
Random/multiplayer Cylinder misfire detected- intermittent
Cylinder 1,2,5,4,8 misfire detected -intermittent
Idę Control sys: upper regulation limit reached -intermittent
Oxygen (lambda)sensor b1 s2: signal to low -intermittent
Rough Road / engine torque signal from abs: electrical malfunction- intermittent
Drugie podłączenie było samo wypadanie zaplonow tylko o 1 Cylinder mniej.
Dziś nie sprawdzałem jeszcze. Ogólnie samochód posiadam od dwóch tygodni i jest to moje pierwsze a8.
Pytanie jest takie czy przyczyny szukac w układzie zapłonowy, paliwowym pb czy też lpg?