Strona 1 z 3

[D2 00 4.2PB/LPG ] Pytanie o nstawnik prawy

: 26 kwie 2016, 20:36
autor: kryhawrc
W związku z tym że teraz się bawie w wymianę ślizgów ,łancuchów,rozrządu mam mały problem z prawą gowicą. Lewa idealnie.
Co do prawej. Elsa mówi że ma byc odstęp 16 oczek łańcucha a znak na wałku ssącym na być lekko do wewnątrz.
Powiem szczerze że sam zglupiałem już i nie wiem czy jest dobrze.
Po lewej stronie mam na znaku i piersza rolka jest idealnie prosto
Obrazek
Po prawej stronie tez jest na znaku z tym zę ostatnia rolka nie pasuje za bardzo-jest pomiedzy 15 a 16 rolką
Obrazek
tak to wyglada w całości.
Obrazek
Nie mam pewności czy to jest dobrze

Proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu bo przez pomyłkę zamieściłem w innym

: 26 kwie 2016, 21:00
autor: krzychu22.p1i
Jest ok. Na wydechowej kwartacik pod rolką a ssącej 1 rolka za kwadracikiem.

: 01 maja 2016, 20:53
autor: kryhawrc
No to czyli spokojnie mogę jutro składać. Tylko meczylem się dziś żeby dojść do śruby (zaślepki) Do blokady walu. Choć może byłem zmęczony już ogarnianiem samemu dwóch głowic w jeden dzień.
No ale jestem spokojniejszy że jest dobrze poskladane

[ Dodano: 2016-05-01, 20:53 ]
Nie bedę zakladał nowego tematu tylko kontynuuje w tym.
Auto oczywiscie poskładane i chodzi jak zegarek(jutro wrzóce log z pracy nastawinków do oceny)
Ale mam mały problem
Po zalaniu auta nowym płynem chłodniczym(G12 febi) miałem problem zeby go odpowietrzyc. Chodził chyba z godzine zanim zaczął dmuchac ciepłym. Przez chwile nawet osiągnał temperature ponad 90 stopni. Po odkreceniu odpowietrzników przy nagrzewnicy z jednego lecial płyn z drugiego nie. No ale po jakims czasie "niby " było ok. Dmuchał ciepłym i temperatura sie ustabilizowała(90s.)
Dla pewnosci zrobiłem koło 200km koło domu i wszystko było ok.
Ale dziś w trasie(na właczonej klimie) przy stałej predkości około 160km/h było rowne 90 ale kiedy przycisnołem do 200 i ponad temperatura poszła w górę(około 92-93 stopnie na zegarze) i odpuscilem bo cos jest chyba nie tak . Wcześniej ile bym nie jechał wskazówka nie ruszyła sie z miejsca.
Czy to mozliwe że jeszcze nie jest dobrze odpowietrzony??????
Dodam że zrobiłem już ponad 1000km

: 01 maja 2016, 22:12
autor: Gość
Eee po 1000km to powinno byc ok. Choć chłopaki tu mieli jakies problemu po wymianie chłodnic na nie ori. Ja ogolnie robie podstawowe odpowietrzanie bez ruszania odpowietrzników i jak poleci ciepełno w srodku to już ich nie ruszam. Zostawiam niedokrecony korek i jade min.kilkadziesiąt km potem dolewam trochu płynu zakrecam kurek i wsio.

: 02 maja 2016, 17:48
autor: kryhawrc
Dziś go troche przegonilem na otwartym korku i niby jest ok. Zobaczymy w trasie <boisie>
A tak przy okazji co mozna powiedzieć z logów-dobrze ustawiony rozrząd?????
http://vaglog.pl/log_260872.html
http://vaglog.pl/log_260873.html

No i czy przepływka jest dobra?
http://vaglog.pl/log_260874.html
Z góry dziękuje za pomoc

: 02 maja 2016, 19:37
autor: michalwruszak
Przepływka troche mało pokazuje - sprawdz czy dolot szczelnie skręciłeś i stan filtra powietrza

: 02 maja 2016, 20:04
autor: kryhawrc
Dolot sprawdzony- wydaje sie że jest dobrze-filtr nowy

: 02 maja 2016, 20:06
autor: michalwruszak
Przy następnych logach postaraj się może auto wyżej jeszcze pokręcić - nowy/sprawny przepływomierz powinien pokazywać 270mg/s przy max obrotach oczywiście

: 02 maja 2016, 20:10
autor: kryhawrc
Wydaję mi sie że juz po poprostu ma swoje lata i trzeba wymienić
Tak przy okazji- w jakiej cenie byłby u ciebie?
A co do ustawienia rozrządu mozesz sie wypowiedzieć?

: 02 maja 2016, 20:44
autor: Gość
michalwruszak pisze:Przy następnych logach postaraj się może auto wyżej jeszcze pokręcić - nowy/sprawny przepływomierz powinien pokazywać 270mg/s przy max obrotach oczywiście
Już wspominałem że nie ma to wpływu na prace silnika czy pokaże 270 czy 215 przy max obrotach bo nie jest to brane pod uwage. Przepływka ma dobrze wskazywac w zakresie uzytkowym i moja w ABZ jedna wskazywała 217 druga 195 przy maxie na 2 biegu a w zakresie uzytkowym były identyczne i oczywiście na obu silnik pracował dobrze.

: 02 maja 2016, 21:38
autor: CINEK
Apo co ty gadasz <faktycznie> moja jak miała koło 200g/s to auto było mulaste i miało to duży wpływ na prace silnika. Jak chciałem depnąć to była zacinka, nie ciągnął jak trzeba. Dopiero po wymianie na nową aut odżyło.

roznice po wymianie:

* juz nie telepie na postoju
* autko odzylo, zbiera sie lepiej powyzej 2500obr
* no i poprawila sie rowniez praca ASB, tzn, nie ma juz tego stuku przy redukcji biegow (jakby nie trzymala cisnienia), pracuje plynniej, niemalze niewyczuwalnie

Fakt że przy normalnym użytkowaniu może aż tak bardzo nie było tego tak czuć, ale jak już chciałeś wyprzedzić to jednak brak tej przepustowości dawał się we znaki. ;)
michalwruszak pisze:nowy/sprawny przepływomierz powinien pokazywać 270mg/s przy max obrotach oczywiście
takie wskazania są prawidłowe dla S8, a dla A8 powinny mieć ok. 260g/s (254g/s o ile dobrze pamiętam)

:]

: 02 maja 2016, 21:42
autor: Gość
Wiem co gadam. Moja przepływka siadała na "górze" a w zakresie uzytkowym miała to co potrzeba i nie było nic złego. To potwierdzi kazdy znajacy sie na rzeczy elektromechanik.

Jesli zaś masz kiche po całości to bedzie kupa.

Mi chodzi tylko o to że test jaki tu sie powszechnie zna i stosuje czyli 2 lub 3 i gaz do dechy to jest niemiarodajny :)

: 02 maja 2016, 22:12
autor: CINEK
no tak, to ok, ale zrob test na siedzącej przepływce z 4go biegu np.... jak chesz wyprzedzić albo przyspieszyć to lipa będzie...

: 02 maja 2016, 22:13
autor: Gość
Jesli siedzi po całości to jak najbardziej bedzie mulić. U mnie zdychały od góry i nigdy do końca nie zdechły :)

: 02 maja 2016, 22:20
autor: CINEK
nie no u mnie też do końca nie zdechła bo 190g/s to jeszcze nie kaplica, ale jednak odczuć sie dało ;)