Strona 1 z 2
[D2 96 3.7PB/LPG
] Problemy z silnikiem na poziomie 2000 o
: 23 maja 2016, 12:38
autor: kubax230
Witam, wymieniłem ostatnio świece ponieważ telepało samochodem na postoju. Praca silnika znacznie sie poprawiła, samochód przestał telepać jednak jest problem z tym jak silnik sie zachowuje w obrotach na poziomie 1500-2000 obrotów. Na tych obrotach samochód szarpie przy przyspieszaniu. Jeżdżąc na tiptronicu i trzymając obroty ciągle powyzej 2000 samochód jedzie normalnie. Natomiast podczas jazdy na D samochód automatycznie mi zrzuca na te 1600-1800 obrotów i wtedy jakby przerywa przy przyspieszaniu...
Dodam że dodatkowo auto słabo odpala na zimnym silniku. Mechanik podpinał komputer i wykluczył wypadanie zapłonów jednak powiedział że to mogą być cewki jednak on mi nie powie dokladnie ktore bo mam za stary sterownik w samochodzie...
: 23 maja 2016, 12:48
autor: ernesto
Na jakim paliwie się to dzieje ? Na gazie, na benzynie.
Czy jak auto odpalisz na benzynie i jedziesz na samej benzynie to dzieje się to samo ?
kubax230 pisze: Mechanik podpinał komputer i wykluczył wypadanie zapłonów
Bzdura, w takim wypadku ECU na pewno coś rejestruje jakieś wypadanie zapłonów lub brak zapłonów.
Daj więcej szczegółów.
Czy na wolnych obrotach silnikiem szarpie, czujesz jakieś niepokojące drgania ? Czy to zaczyna się podczas jazdy tylko.
Czy mechanik diagnozował całe auto tzn: czy sprawdzał błędy w sterowniku skrzyni ?
: 23 maja 2016, 13:29
autor: kubax230
ernesto pisze:Na jakim paliwie się to dzieje ? Na gazie, na benzynie.
Czy jak auto odpalisz na benzynie i jedziesz na samej benzynie to dzieje się to samo ?
Daj więcej szczegółów.
Czy na wolnych obrotach silnikiem szarpie, czujesz jakieś niepokojące drgania ? Czy to zaczyna się podczas jazdy tylko.
Czy mechanik diagnozował całe auto tzn: czy sprawdzał błędy w sterowniku skrzyni ?
Dzieje sie to i na benzynie i na gazie, z tym że na benzynie jest to mniej odczuwalne. Auto odpalam tylko na benzynie ponieważ przy włączonym gazie nie chce na zimnym silniku odpalić. Na wolnych obrotach nie szarpie silnikiem, czasami tylko przy zmianie z D na R i odwrotnie, wtedy delikatnie szarpnie obrotami na sekunde.
Mechanik sprawdzał tylko silnik pod kątem błędów i parametrów na postoju i w czasie jazdy.
: 23 maja 2016, 13:33
autor: maajkii
Masz takie same objawy jakie miałem przy uszkodzonym czujniku położenia walka rozrządu. Tyle że u mnie po każdym odpaleniu był błąd. Bez porządnej diagnostyki vagiem się nie obejdzie.
: 23 maja 2016, 13:55
autor: kubax230
U mnie właśnie nie ma żadnych błędów podczas pracy silnika..

Będę musiał znaleźć jakiś porzadny vag..
: 23 maja 2016, 14:45
autor: maajkii
Kup sobie kabelek od viakena to sam będziesz wszystko sobie robić. A zapłacisz tyle samo co za diagnostykę u kogoś.
: 23 maja 2016, 14:48
autor: kubax230
maajkii pisze:Kup sobie kabelek od viakena to sam będziesz wszystko sobie robić. A zapłacisz tyle samo co za diagnostykę u kogoś.
Nie mam laptopa

: 23 maja 2016, 16:48
autor: ernesto
kubax230, w Twoich okolicach masz chłopaka który może Ci to ogarnąć ewentualnie sprawdzić co i jak i ma pojęcie na temat owych aut.
Inni mechanicy którzy nie znają dokładnej zasady działanie mogą jedynie doprowadzić Cię do ogromnych nakładów finansowych a i tak nie wiadomo czy im się to uda.
: 24 maja 2016, 05:59
autor: kubax230
Wiem, wiem. Jutro odezwę się do Pana Marka.
Pan Marek stwierdził że to na 100% wypadanie zapłonów i że u niego bez problemu sprawdzimy co sie dzieje i na którym cylindrze.
[ Dodano: 2016-05-24, 05:59 ]
Panowie, Audi teraz w ogóle nie odpala...
: 24 maja 2016, 06:15
autor: ernesto
kubax230 pisze:Panowie, Audi teraz w ogóle nie odpala...
Odłącz akumulator na kilkanaście minut i spróbuj
: 24 maja 2016, 07:23
autor: kubax230
ernesto pisze:kubax230 pisze:Panowie, Audi teraz w ogóle nie odpala...
Odłącz akumulator na kilkanaście minut i spróbuj
Ok, spróbuje za 15 minut..
[ Dodano: 2016-05-24, 07:23 ]
Nic z tego, nadal nie odpala.
: 24 maja 2016, 08:14
autor: ernesto
Kręci i nic zupełnie ?
A grzebałeś coś lub przy czymś ?
Masz kogoś z kablem kto by podjechał do Ciebie ?
Awaryjnie z gazu próbowałeś ?
Ile paliwa w zbiorniku ?
Pompe słychać, nie wydaje dziwnych dzwięków ?
Odpinałeś coś przy pracującym silniku ?
Na szybkiego sprawdź czy wszystko jest podłączone, wtyczki od cewek, czujnika Halla, wtyczki id modułów zapłonowych, silniczka krokowego.
: 24 maja 2016, 08:24
autor: kubax230
Zapalił z gazu ale miotało go jak szatanem, przełączyłem po chwili na benzyne i normalnie pracował, dojechalem do domu, wrzucilem wsteczny zeby zaparkować, znowu zgasł, miał już 90 stopni i nie chcial odpalic z benzyny. Odpalil z gazu dojechalem do domu i teraz już nie wiem co robić...
Paliwa dolałem na wszelki wypadek do połowy baku.
Nie mam nikogo znajomego z kablem.
: 24 maja 2016, 12:25
autor: Gość
Do połowy to za mało by sprawdzić pompe-musisz miec ponad połowe i zobaczyc czy zajara
: 24 maja 2016, 15:45
autor: kubax230
Witam, oddałem Audi dla poprzedniego właściciela. Mam dość

Dziękuje wszystkim za pomoc i porady, trzymajcie sie i szerokości.
