Strona 1 z 1

[S8 D2 97 LPG ] Pompa oleju, ciśnienie, panewki prawda czy

: 23 maja 2016, 21:43
autor: nosmaster
Wyczytałem w internetach coś co mnie przeraziło tzn. podobno w Vkach w S8 prelift i polift występują jakieś problemy z panewkami. Rozumiem że są to głównie problemy z ciśnieniem oleju? Jakie jest prawidłowe ciśnienie oleju na wolnych obr i powiedzmy 2tys? Czy da się zaradzić tym problemom i czy w ogóle takie coś występuje czy to tylko mit?

: 23 maja 2016, 22:09
autor: krzychu22.p1i
Poszukaj bo nie raz bylo pisane o ciśnieniu oleju w pre fl i fl.. Dla ułatwienia to np. temat o nastawnikach i parę innych..

: 23 maja 2016, 23:07
autor: Gość
nosmaster, te problemy mają ci co pałuja S8 jak gokarta na każdym kroku. usportowiona limuzyna to nie WRC...

: 23 maja 2016, 23:59
autor: szeryfisch
osobiscie widziałem 2 szt 4.2 którym korba wyszła bokiem. Oba to poliftowe modele i oba AQH czyli z S8.
moim zdaniem akurat silniki montowane w D2 sa odporne na katowanie.

: 24 maja 2016, 11:39
autor: Gość
Na forum się tez kilka takich przewineło :)

: 24 maja 2016, 11:56
autor: pavel44
Są to stare samochody, niejednokrotnie katowane przez kilka lat więc nie ma co się dziwić że coś się wysra w końcu.

: 24 maja 2016, 20:05
autor: nosmaster
Czyli niezniszczalność 4.2 to jest raczej mit? Wyczytałem coś o jakimś odkręcaniu sie pompy olejowej. Czy to jest problemem? Jakie silniki są najbardziej podatne na padnięcie?

: 24 maja 2016, 20:07
autor: Gość
Nie że mit tylko nie sa to maszyny idioto odporne. Jakies problemy z pompa wystepują w V8 40V ale nie sa to czeste przypadki.
Auta swoje juz naloty mają a nic wieczne nie jest tym bardziej jak wcześniej ktos niespecjalnie dbał.

: 25 maja 2016, 11:57
autor: Bugalon
Nie odkręcają się tylko się rozkręcają. Pompy oleju w przedliftach się rozkręcają, pompa traci szczelnosc i gubi cisnienie zabijając motor. Ja swoją pompę oczywiście skręciłem przy remoncie na nowo z użyciem locktite, co by mi czasem jaj jakichs nie zrobila.

: 25 maja 2016, 12:19
autor: Gość
Wojtek w przedlifcie tak,zdarza się ale w lifcie masz zupełnie inaczej zrobiona pompe. I tez ma swoje chimerki.

: 26 maja 2016, 10:51
autor: nosmaster
Gdzie w przedlifcie jest pompa? Jakie jest do niej dojście? Zrobiłbym tak jak kolega tzn skręciłbym ją na klej, żeby nie zrobiła mi jakichś jaj... A co do ciśnienia to niby było ale jakoś nigdzie nie mogę tego znaleźć... Więc jeśli ktoś pamięta jakie powinno być to byłoby miło.

: 26 maja 2016, 11:41
autor: Bugalon
no jak gdzie jest pompa - nad miska olejowa przykrecona do bloku, napędana jest paskiem rozrzadu wiec rozrzad do rozpiecia zeby to wyjac i zrobic jak nalezy.

: 26 maja 2016, 12:54
autor: krzychu22.p1i
nosmaster pisze:co do ciśnienia to niby było ale jakoś nigdzie nie mogę tego znaleźć.
http://www.a8team.pl/s8-d2-98-glosna-pr ... htm#160234