Strona 1 z 2

[D2 02 4.2PB ] problem z odpaleniem i utrzymaniem obrotów

: 03 cze 2016, 20:50
autor: RemuSkm
Witam od dziś mam ciekawy problem tzn
podczas jazdy zgasł i nie chciał już odpalić po scholowaniu oczywiście po raz kolejny spadł przewód paliwa z pompy w zbiorniku zrobiłem więc odpalam i wielki h** odkręciłem przewód paliwowy przy listwie paliwo jest jadę dalej komp i błędy oczywiście wypadanie zapłonu i coś nowego brak sygnału z zamknięcia przepustnicy więc szybkie czyszczenie i po błędzie kolejna próba odpalenia i prawie rozładowania załapał ledwo bo ledwo ale udało się i jakie było moje zdziwienie że po wciśnięciu pedału gazu zero reakcji a wręcz po chwili zaczął gasnąć więc zacząłem szybko go naciskać i odzyskał obroty ale ich nie trzymał jak już go dokręciłem go 3 tysięcy odpuściłem i powtórka z rozrywki obroty spadły w dół i zaczął gasnąć aż zgasł i tak prawie za każdym razem aż klękną akumulator
z góry informuje że filter paliwa w między czasie wymieniłem


Jakieś sugestie propozycje bo jestem uziemiony

: 03 cze 2016, 22:50
autor: gtfan
Pompa paliwa lub jej kosz ;)

: 04 cze 2016, 06:59
autor: Bugalon
Wlej 5 litrow do baku (zeby zapelnic kosz) i sprobuj odpalic, jak wszystko wroci do normy to wiadomo ze pompa jak nie wroci do normy szukaj gdzie indziej.

: 04 cze 2016, 12:54
autor: RemuSkm
3/4 zbiornika paliwa tankowałem zanim zgasł

[ Dodano: 2016-06-04, 12:54 ]
problem rozwiązany zbyt małe ciśnienie na przewodach paliwowych

: 04 cze 2016, 14:31
autor: Gość
Czyli pompa

: 04 cze 2016, 14:43
autor: RemuSkm
działać działa ale nie daje odpowiedniego ciśnienia

: 04 cze 2016, 15:01
autor: Gość
No to zdechła. 570zł+ montaż i po kłopocie. W razie W w dziale warsztat jest szczegółowa instrukcja wymiany

: 10 cze 2016, 09:32
autor: RemuSkm
jakies pół roku temu odkupiłem nówkę za 250 + montaż (3 browarki ) i auto już jeździ

[ Dodano: 2016-06-10, 09:32 ]
zauważyłem gratis mi znikną problem z wypadaniem zapłonu

: 10 cze 2016, 10:22
autor: Gość
Ciagnie do dna?

: 10 cze 2016, 10:56
autor: RemuSkm
jeszcze nie sprawdzałem ale mam zamiar spuścić paliwo ze zbiornika i sprawdzę czy odpala z rezerwy

: 10 cze 2016, 10:57
autor: Gość
A jak chcesz je spuścić? :) Nie prościej po prostu jeździć?

: 10 cze 2016, 11:07
autor: RemuSkm
wyciągam wskaźnik ( rurka ) przy pompie i pompa zewnętrzna do bańka i po problemie

[ Dodano: 2016-06-10, 11:07 ]
wole jak nieodpale na podwórku niż w drodze

: 10 cze 2016, 11:10
autor: Gość
No to wg mnie prościej sobie kupic w bańke 5-10l i jechac po prostu :)

Wymiane pompy się robi na prawie pustym zbiorniku,bo po wymianie ma jechać. Jak masz wachy sporo to najtańszy zamiennik bedzie hasał zanużony w benie

: 10 cze 2016, 11:17
autor: gtfan
Ja tam podłączam wężyk pod wyjście paliwa z kosza i odpalam na krótko pompę. Jak zaczyna zasysać powietrze, to wyłączam i sprawdzam ile w baku zostało. Przy okazji można wtedy zmierzyć wydatek pompy ;)

: 10 cze 2016, 11:20
autor: RemuSkm
ja mam pompkę już nówkę
ale mimo to wole męczyć zewnętrzną