Strona 1 z 1
[S8 D2 99 LPG
] Lpg a wiskoza
: 18 cze 2016, 08:58
autor: pavel44
Witam. Jak bardzo głupio brzmi tytuł postu tak prosiłbym o logiczne wytłumaczenie. Dlaczego jeżdżąc na benzynie i stojąc w korku wiskozę słychać zaraz po tym jak wskazówka delikatnie przekroczy 90stopni? Na lpg jak mam to wisko nie skleja sie nawet jak wskazówka staje w połowie, między 90 a 100 stopni? Poza tym na lpg znacznie częściej wskazówka przekracza mi 90 stopni nawet podczas jazdy. Sprawdzałem to wielokrotnie i na kilkadziesiąt różnych sposobów i tak się rzeczywiście dzieje.
: 18 cze 2016, 10:57
autor: emilus143
Gaz ma wyższą temperaturę spalania a co za tym idzie - silnik szybciej i mocnij się grzeje.
: 18 cze 2016, 10:58
autor: Gość
Visco nie ma nic wspólnego z instalacją auta. Może chodzi ci o elektryczny?
: 18 cze 2016, 11:12
autor: pavel44
Chodzi mi o wisco. Dlatego jest to przedziwny objaw. Może gaz dostaje się do płynu chłodniczego?
: 18 cze 2016, 11:17
autor: Gość
Pisałem Ci że visco nie ma nic wspólnego z ŻADNĄ instalacja w aucie. Spina się jak dostaje ciepła i tyle.
: 18 cze 2016, 14:15
autor: krzychuv8
mi nigdy nie przekracza 90 stopni a visco słychać jak sie chwile stanie w korku to normalne
: 18 cze 2016, 17:43
autor: kryhawrc
Wydaje mi sie że visco nie dostaje jakis mega obrotów jak temperatura przekroczy 90st. Spina sie płynnie po bez gwałtownych przyspieszeń. Moze włacza ci sie elektryczny wiatrak od kilmy.
Spróbuj jeszcze co sie dzieje na włączonej i wyłączonej klimie
: 18 cze 2016, 18:40
autor: pavel44
Elektryczny wogole się nie włącza tylko przy kłamie. Chodziło mi o to że może lpg dostaje się do płynu do chłodzenia i zapowietrza jakoś układ.
Re: Lpg a wiskoza
: 18 cze 2016, 18:49
autor: maciu
pavel44 pisze:Witam. Jak bardzo głupio brzmi tytuł postu tak prosiłbym o logiczne wytłumaczenie. Dlaczego jeżdżąc na benzynie i stojąc w korku wiskozę słychać zaraz po tym jak wskazówka delikatnie przekroczy 90stopni? Na lpg jak mam to wisko nie skleja sie nawet jak wskazówka staje w połowie, między 90 a 100 stopni? Poza tym na lpg znacznie częściej wskazówka przekracza mi 90 stopni nawet podczas jazdy. Sprawdzałem to wielokrotnie i na kilkadziesiąt różnych sposobów i tak się rzeczywiście dzieje.
coś masz nie halo...
poczytaj
http://www.a8team.pl/d2-95-37pb-lpg-tem ... -vt921.htm
nigdy nie widziałem w pre i po lifcie z gazem i bez żeby wylazła ponad 90