[S8 D2 02 LPG ] stag-300 premium przełączanie na PB
: 15 lip 2016, 09:22
witam serdecznie,
pytałem na forum LPG ale post pozostał bez podpowiedzi
dlatego zapytam tu gdzie zawsze można liczyć na fachową pomoc
od jakiegoś czasu mam problem z instalacją Stag-300 Premium, auto przełącza się na PB.
zależnie od dnia czasem po mocniejszym, czasem po lekkim naciśnięciu na pedał gazu. Zdarza się, że przez cały dzień jeździ bez problemu. Wcześniej taka sytuacja nie miała miejsca.
Wymieniłem filtry fazy ciekłej oraz filtr fazy lotnej - problem bez zmian.
Po podpięciu do komputera widzę spadek ciśnienia gazu na czujniku.
czy może być to wina brudnego/uszkodzonego wielozaworu?
czy wielozawór ma jakieś sitko/filtr?
czy bardziej obstawiać problem z reduktorami?
co jeszcze można sprawdzić by odnaleźć przyczynę problemu.
ps. poniżej zdjęcia podzespołów LPG z mojego auta, może w czymś pomoże:
https://1drv.ms/f/s!AgcAaoT8m4dQl4oVvKGMjpgwUJ3G-Q
Elektronika: Stag-300 premium
Wtryskiwacze: Hana 2000 green
Reduktor: 2x KME silver (red-1)
czy dobrze wydaje mi się, że reduktor to KME silver?
ps2. czy polecacie jakiś zakład z Bielska-Białej lub okolic gdzie mogliby to ogarnąć?
ps3. audi ma przejechane 300tyś km, instalacja LPG minimum 20tyś.
pozdrawiam
pytałem na forum LPG ale post pozostał bez podpowiedzi
dlatego zapytam tu gdzie zawsze można liczyć na fachową pomoc
od jakiegoś czasu mam problem z instalacją Stag-300 Premium, auto przełącza się na PB.
zależnie od dnia czasem po mocniejszym, czasem po lekkim naciśnięciu na pedał gazu. Zdarza się, że przez cały dzień jeździ bez problemu. Wcześniej taka sytuacja nie miała miejsca.
Wymieniłem filtry fazy ciekłej oraz filtr fazy lotnej - problem bez zmian.
Po podpięciu do komputera widzę spadek ciśnienia gazu na czujniku.
czy może być to wina brudnego/uszkodzonego wielozaworu?
czy wielozawór ma jakieś sitko/filtr?
czy bardziej obstawiać problem z reduktorami?
co jeszcze można sprawdzić by odnaleźć przyczynę problemu.
ps. poniżej zdjęcia podzespołów LPG z mojego auta, może w czymś pomoże:
https://1drv.ms/f/s!AgcAaoT8m4dQl4oVvKGMjpgwUJ3G-Q
Elektronika: Stag-300 premium
Wtryskiwacze: Hana 2000 green
Reduktor: 2x KME silver (red-1)
czy dobrze wydaje mi się, że reduktor to KME silver?
ps2. czy polecacie jakiś zakład z Bielska-Białej lub okolic gdzie mogliby to ogarnąć?
ps3. audi ma przejechane 300tyś km, instalacja LPG minimum 20tyś.
pozdrawiam