Strona 1 z 1
[D2 99 4.2PB/LPG
] rozrząd silnik AQF
: 09 sie 2016, 23:13
autor: meir
panowie bo już się pogubiłem ! jeśli na głowicach koła są ustawione na znaki ( dużymi dziurami na przeciw siebie ) to wał powinien być ustawiony na OT , a u mnie jest tak że jak dół ustawiony jest na OT to góra jest małymi dziurkami do siebie ! czy to oznacza uszkodzone koło pasowe ? bo raczej wątpię że rozrząd był by tak rozjechany, i tu pytanie jeśli koło pasowe jest uszkodzone to jak dojść gdzie jest OT na wale
: 09 sie 2016, 23:24
autor: szeryfisch
Kolego, pamietaj ze jeden obrót wałka/wałków to dwa obroty wału. Proponuje obrócic całosc o jeden obrót wału i wtedy zgra sie tak jak powinien.
blokada wału jest z boku z lewej strony silnika. Zaslepka zazwyczaj na klucz typu imbus.
: 09 sie 2016, 23:30
autor: meir
jak będę to rozbierał na nowo to sprawdzę ale wydawało mi się że nie pasowało ostatnim razem ale mogę się mylić a teraz mi się przypomniało to stwierdziłem że zapytam , zwłaszcza że czytałem że jeden kolega tu na forum miał taki problem
: 10 sie 2016, 07:37
autor: marekp750
Wykręć świecę na 5 cyl. Tłok ma być w GMP. To taki szybki sposób na potwierdzenie czy OT
nie zostało przestawione na kole pasowym.
5 cyl dla pięcio-zaworówek - GMP
1 cyl dla cztero-zaworówek - GMP
: 10 sie 2016, 08:29
autor: meir
O i o to mi chodziło dzieki