Strona 1 z 1

[D2 00 4.2PB ] Problem z kompresją

: 28 sie 2016, 11:03
autor: WariatKarateka2
Co może być przyczyną takiej kompresji (na siedmiu-15.5 na jednym 10). Dodam, że auto oleju nie spala bo tyle co znika z bagnetu widzę na posadzce :/
Buta ma bez problemu.

: 28 sie 2016, 11:30
autor: miankowy
czy pomiar był przeprowadzona tylko raz? czy wykonałeś próbę z olejem w celu zdiagnozowania stanu pierścieni? jeśli doszczelni się po oleju - to źle, jeśli bez zmian to proponuję zdejmij pokrywę na głowicy w której jest felerny cylinder i obejrzyj wałki....Jeśli całe to głowica...
przyczyn zbyt wiele a danych za mało aby coś powiedzieć

: 28 sie 2016, 11:33
autor: pepi
tylko że ona ma za wysoką na pozostałych to raz
a dwa że można wlać nafty na noś może pomoże

: 28 sie 2016, 17:11
autor: WariatKarateka2
A te ciśnienie nie może być spowodowane tym ze zalany jest 10w40. A w tym co ma 10 zapieczony jest pierścień?

: 28 sie 2016, 19:13
autor: ernesto
WariatKarateka2 pisze: A w tym co ma 10 zapieczony jest pierścień?
U mnie po założeniu drugiego silnika kompresja na 7 cylindrze wyszła 7.
Próba olejowa wyszła poprawnie i okazały się pierścienie.
Spuściłem olej i lałem naftę do w/w cylindra. Tak topił się cały weekend od czasu do czasu systematycznie kontrolowałem stan i dolewałem.
Po weekendzie zalałem nowy olej i próba.
Kompresja wróciła wiec jest ok.
Zapiekły się pierścienie i to było przyczyną słąbej kompresji.
Nie zaszkodzi spróbować.
Bądź przygotowany na to, że przez jakiś czas samochód będzie chodził jak parowóz bo część nafty pójdzie w układ wydechowy.
Beeeeedzie dymił :D

: 29 sie 2016, 07:59
autor: WariatKarateka2
Ok dam chłopakom pod koniec tygodnia to tak zrobią. A ma ktoś pomysł skąd na reszcie 15.5?

: 29 sie 2016, 11:50
autor: krisker
Jeśli nie żre Ci oleju, to stawiam na niewłaściwie wskazujące urządzenie pomiarowe (ew. nie odłączone wtryski). Przy czym nie przejmowałbym się tym za bardzo, bo w tym przypadku ważniejsze są równe wartości na wszystkich cylindrach niż wartość bezwzględna ciśnienia.