[D2 94 2.8PB/LPG ] Uszczelka pod głowicą w AAH
: 19 gru 2016, 22:04
Witam! Pacjent to 2,8 AAH. Na 99% cieknie mi uszczelka pod jedną głowicą więc czeka mnie zwalanie dwóch czapek. Zaznaczam, że niecałe 13 000 km temu wymieniałem kompletny rozrząd z pompą wody, wszystkimi rolkami i kołem zębatym paska, pasek klinowy, uszczelki wału i wałków rozrządu, uszczelka obudowy pompy oleju, uszczelki obu misek olejowych. Więc to mam z głowy, pójdzie tylko nowy pasek.
Po dłuższej konwersacji z [/b]michalwruszak[/b] i poczytaniu forum wytypowałem rzeczy które należy zrobić i mam prośbę do Was o podpowiedzi czy coś jeszcze można wymienić, sprawdzić, jakie uszczelnienia i gdzie, itp.
Na pewno do zrobienia:
uszczelki głowicy
uszczelki kolektora ssącego
uszczelki kolektora wydechowego
uszczelki pokrywy zaworów
nowe śruby głowicy
planowanie, sprawdzenie szczelności głowicy
nowe uszczelniacze zaworów
sprawdzenie zaworów , ewentualnie wymiana, docieranie gniazd
prowadnice zaworowe ? (wymiana czy tylko sprawdzenie?)
popychacze hydrauliczne (też nie wiem czy wymieniać czy zweryfikować?)
uszczelki skrzyni korbowej?
zaworki ciśnieniowe w głowicy?
Po dłuższej konwersacji z [/b]michalwruszak[/b] i poczytaniu forum wytypowałem rzeczy które należy zrobić i mam prośbę do Was o podpowiedzi czy coś jeszcze można wymienić, sprawdzić, jakie uszczelnienia i gdzie, itp.
Na pewno do zrobienia:
uszczelki głowicy
uszczelki kolektora ssącego
uszczelki kolektora wydechowego
uszczelki pokrywy zaworów
nowe śruby głowicy
planowanie, sprawdzenie szczelności głowicy
nowe uszczelniacze zaworów
sprawdzenie zaworów , ewentualnie wymiana, docieranie gniazd
prowadnice zaworowe ? (wymiana czy tylko sprawdzenie?)
popychacze hydrauliczne (też nie wiem czy wymieniać czy zweryfikować?)
uszczelki skrzyni korbowej?
zaworki ciśnieniowe w głowicy?