[D2 ALL ] S8 spadek mocy - jak zdiagnozować przyczynę?
: 16 lip 2010, 08:48
Witam,
ostatnio doszło do awarii alternatora został on wymieniony natomiast mechanik stwierdził, że od tamtej pory nie może się połączyć systemem diagnostycznym, nie widzi sterownika ponoć czy coś. Sprawdzałem to polskim VAGiem i VAG comem i jedyny błąd jaki pokazywał to złe napięcie na zacisku 30. VAG normalnie się łączy ze silnikiem i skrzynią, nie wiem dlaczego ten jego system nie może. Auto nie przełączyło się w tryb awaryjny, teoretycznie nic się nie dzieje po za faktem, że..silnik nie ciągnie ma bardzo słabą dynamikę. Auto ma przejechane ok 245 000, chyba silnik się nie skończył tak nagle. Jak znacie jakiegoś dobrego diagnostę z prawdziwego zdarzenia (dolny śląsk) napiszcie proszę, chyba że wiecie jak to VAGiem sprawdzić gdyż ja tego tematu nie ogarniam zbytnio.
Pozdrawiam
ostatnio doszło do awarii alternatora został on wymieniony natomiast mechanik stwierdził, że od tamtej pory nie może się połączyć systemem diagnostycznym, nie widzi sterownika ponoć czy coś. Sprawdzałem to polskim VAGiem i VAG comem i jedyny błąd jaki pokazywał to złe napięcie na zacisku 30. VAG normalnie się łączy ze silnikiem i skrzynią, nie wiem dlaczego ten jego system nie może. Auto nie przełączyło się w tryb awaryjny, teoretycznie nic się nie dzieje po za faktem, że..silnik nie ciągnie ma bardzo słabą dynamikę. Auto ma przejechane ok 245 000, chyba silnik się nie skończył tak nagle. Jak znacie jakiegoś dobrego diagnostę z prawdziwego zdarzenia (dolny śląsk) napiszcie proszę, chyba że wiecie jak to VAGiem sprawdzić gdyż ja tego tematu nie ogarniam zbytnio.
Pozdrawiam