Strona 1 z 1
[S8 D2 99 LPG
] Lewe powietrze przez pokrywę zaworów?
: 10 mar 2017, 10:03
autor: pavel44
Czy jest możliwe aby silnik zasysal lewe powietrze przez pokrywę zaworów?
: 11 mar 2017, 12:39
autor: bawół1
Według mnie tak. Jeśli dekiel lub skrzynia korbowa nie jest szczelna zawór PCV nie domyka się . Gdy go wyjmiesz i będziesz zasysał nie zamknie się dopóki drugi króciec nie przymkniesz. Stąd jeśli dekiel jest nieszczelny to poprzez skrzynię korbową i dalej zawór PCV zasysa powietrze.
: 15 mar 2017, 17:08
autor: monster_1973
Jeśli dekiel byłby nieszczelny, to olej wylewałby się litrami. Dziwny pomysł z tym zasysaniem powietrza, ale kto wie.
: 15 mar 2017, 19:12
autor: pavel44
Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę.
: 15 mar 2017, 19:48
autor: monster_1973
pavel44 pisze:Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę.
Jeśli znacząco zmienia obroty, to masz uszkodzoną odmę.
: 15 mar 2017, 20:26
autor: pb41ns
monster_1973 pisze:pavel44 pisze:Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę.
Jeśli znacząco zmienia obroty, to masz uszkodzoną odmę.
Czy ja wiem. U mnie się nie zmienia nic przy odkreconym korku
: 15 mar 2017, 22:25
autor: monster_1973
pb41ns pisze:monster_1973 pisze:pavel44 pisze:Z drugiej strony jakby nie patrzeć jak wyciągnie się bagnet bądz odkręci się korek wlewu oleju to silnik zmienia swoją pracę.
Jeśli znacząco zmienia obroty, to masz uszkodzoną odmę.
Czy ja wiem. U mnie się nie zmienia nic przy odkreconym korku
To dobrze, jak sądzę.
: 15 mar 2017, 23:49
autor: pavel44
pb41ns pisze:Czy ja wiem. U mnie się nie zmienia nic przy odkreconym korku
To podeirzyj korekty po odkręceniu korka. Ale to w ramach ciekawostek już bo trudno o taką dziurę w pokrywie zaworów
hehe
U mnie problem ogólnie jest tego typu, że jak kupiłem audi to borykałem się z problemami takimi jak: wolne spadanie obrotów po wciśnięciu sprzęgła podczas zmiany biegów (przez chwilę nawet wzrost), delikatne falowanie obrotów na jałowym, brak mocy do 3 tyś obrotów, strzelanie w wydech gdy silnik schodził z obrotów podczas ssania. Większość problemów została usunięta w wwyniku wymiany wszystkich podciśnień i czyszczenia przepustnicy. W 100% procentach problemy ustały po wizycie u najbardziej polecanego mechanika na tym forum. Jednak w ostatnim czasie wszystkie problemy powróciły i pomysłów brak.