Strona 1 z 1
[D2 99 4.2PB/LPG
] Różnice w głowicach - AQF a AQH
: 20 maja 2017, 20:56
autor: toshi0759
Cześć
Czy ktoś z was orientuje się może czy głowice między tymi silnikami (AQH --> AQF) są zamienne?
pozdrawiam
Kuba
: 20 maja 2017, 21:20
autor: michalwruszak
Napewno nie są zamienne w całości - S8 ma inne wałki i pare innych rzeczy
: 20 maja 2017, 21:24
autor: toshi0759
Chodzi mi konkretnie o głowicę taką, jak w tej aukcji.
http://allegro.pl/glowica-lewa-a6-4-2-a ... 36006.html
Zastanawiam się czy sprzedawca czasem nie wypisuje bzdur w ogłoszeniu, pisząc że pasuje do: AQJ ANK AQH AUP BCS
: 20 maja 2017, 21:32
autor: michalwruszak
Wg numerów jest to głowica do silnika AQH AVP i pewnie też innych 340 i 360hp
Napewno nie do AQF - nawet tam nie ma o tym info
: 20 maja 2017, 21:36
autor: toshi0759
Wielkie dzięki za wyjaśnienie
A hipotetycznie, gdyby do AQF'a założyć dwie takie głowice od S8 (czy to w ogóle możlwie?) - czy działałoby to poprawnie i za sprawą ostrzejszych wałków przybyłoby mocy?

Czy całkowicie źle rozumuje?

: 20 maja 2017, 21:37
autor: michalwruszak
Fizycznie to możliwe jest - ale wymagało to by więcej zmian . Moim zdaniem jest to nieopłacalne .
: 22 maja 2017, 13:50
autor: toshi0759
Więcej zmian? Jakie są różnice między taką głowicą a głowicą AQF, które uniemożliwiają ich zamianę na zasadzie Plug&Play? Jestem ciekaw, bo i tak chcę zregenerować swoje głowice (wyślizgane prowadnice zaworowe, pali dużo oleju, dymi na niebiesko przez chwilę po odpaleniu). A gdyby się okazało że za parę złotych więcej mogę mieć nowe kompletne głowice (razem z oryginalnymi nastawnikami), to wydaje mi się że gra warta świeczki.
: 22 maja 2017, 22:29
autor: pepi
to sprzedaj tego paśśśśśśśćććććia
i kup sobie s8
Poważnie ci to piszę
albo wywal automat i manual wtedy mocy jest więcej
: 22 maja 2017, 23:11
autor: toshi0759
Oj nie, tak to nie

Autko kupiłem za fajną kasę z kilkoma niedomaganiami o których wiedziałem. Największym jego plusem jest to, że do 2015r. było serwisowane wyłącznie w ASO i miało jednego właściciela - dzięki temu znam praktycznie całą jego historię i na przykład wiem, że Niemiec wymienił w 2012 skrzynię. W ASO. Tak. Bez jaj. Od wymiany 8mka przejechała 50tyś km więc skrzynia prawie nowa, szkoda "wywalać"
