Strona 1 z 1

[S8 D2 02 LPG] Brak mocy w aucie

: 02 lip 2017, 11:52
autor: HattoriHonza
Cześć!

Mam straszne problemy z mocą w moim S8 D2 pre-fl. Auto rok temu jeździło jak szatan i zamykało licznik. Dzisiaj vmax 220kmh po prostej. Nowe świece, cewki od FSI, nowe filtry, gaz na q-max, hana2000, podwójnym reduktorze. Rozrząd ustawiony na 100% dobrze, bo nawet rozbierałem górę, żeby się upewnić. Po odpięciu na noc akumulatora auto jeździ lepiej (nie jest to szatan, ale lepiej). LPG odłączone, po kilkudziesięciu kilometrach jazdy na benzynie powoli wraca do zamuły. Pali minimum 16litrów pb i 18l gazu. Skrzynia po remoncie, mocy nie było przed i po remoncie. Nie wiem dokładnie kiedy moc zaczęła spadać, był to proces delikadny i wolny, a przy tej mocy tak mocno tego nie czuć. Zacząłem podejrzewać przepływkę, ale nie umiem do końca ocenić logów. Mógłbyś zerknąć na nie? Ewentualnie dać znać, jakie grupy zrobić? Bo moich 3 mechaników rozkłada ręce i osobiście mam dość auta i dość wymieniania bez sensu po kolei elementów osprzętu. A przepływomierz tani nie jest.

Log1 przy ciepłym powietrzu: http://vaglog.com/log-001_002_010_y0CoOh.html
Log2, chłodno na dworze: http://vaglog.com/log-002_004_010_S12jtw.html

Log kogoś z forum po wymianie przepływki na nową w S8D2 prefl: http://vaglog.pl/arturrob_52706.html

P.S. Kompresja na wszystkich cylindrach jest prawidłowa. Jak to nie przepływka to może katalizator? Jak go sprawdzić bez wyjmowania? Ale mechanik twierdzi, że na oko jest sprawny, bo zerkał.

: 02 lip 2017, 21:54
autor: pepi
gruszki działają ?
hamulce nie trzymają

: 04 lip 2017, 17:55
autor: Bugalon
Przepływka pokazuje dobrze, przydały by się bloki pokazujące jak się zaplony cofaja na poszczególnych głowicach (bloki 16 i 17 zdaje się) przy pelnej petardzie (albo 19 i 20) nie pamiętam które dokładnie wiem ze jedne są od wypadania zapłonow a drugie od przesunięć zapłonu na skutek stuku.

Z odpięciem katalizatorów będzie problem bo jeden jest na stałe zespawany z kolankiem wydechowym (mowa o prawej głowicy)