[S8 D2 02 LPG] Brak mocy w aucie
: 02 lip 2017, 11:52
Cześć!
Mam straszne problemy z mocą w moim S8 D2 pre-fl. Auto rok temu jeździło jak szatan i zamykało licznik. Dzisiaj vmax 220kmh po prostej. Nowe świece, cewki od FSI, nowe filtry, gaz na q-max, hana2000, podwójnym reduktorze. Rozrząd ustawiony na 100% dobrze, bo nawet rozbierałem górę, żeby się upewnić. Po odpięciu na noc akumulatora auto jeździ lepiej (nie jest to szatan, ale lepiej). LPG odłączone, po kilkudziesięciu kilometrach jazdy na benzynie powoli wraca do zamuły. Pali minimum 16litrów pb i 18l gazu. Skrzynia po remoncie, mocy nie było przed i po remoncie. Nie wiem dokładnie kiedy moc zaczęła spadać, był to proces delikadny i wolny, a przy tej mocy tak mocno tego nie czuć. Zacząłem podejrzewać przepływkę, ale nie umiem do końca ocenić logów. Mógłbyś zerknąć na nie? Ewentualnie dać znać, jakie grupy zrobić? Bo moich 3 mechaników rozkłada ręce i osobiście mam dość auta i dość wymieniania bez sensu po kolei elementów osprzętu. A przepływomierz tani nie jest.
Log1 przy ciepłym powietrzu: http://vaglog.com/log-001_002_010_y0CoOh.html
Log2, chłodno na dworze: http://vaglog.com/log-002_004_010_S12jtw.html
Log kogoś z forum po wymianie przepływki na nową w S8D2 prefl: http://vaglog.pl/arturrob_52706.html
P.S. Kompresja na wszystkich cylindrach jest prawidłowa. Jak to nie przepływka to może katalizator? Jak go sprawdzić bez wyjmowania? Ale mechanik twierdzi, że na oko jest sprawny, bo zerkał.
Mam straszne problemy z mocą w moim S8 D2 pre-fl. Auto rok temu jeździło jak szatan i zamykało licznik. Dzisiaj vmax 220kmh po prostej. Nowe świece, cewki od FSI, nowe filtry, gaz na q-max, hana2000, podwójnym reduktorze. Rozrząd ustawiony na 100% dobrze, bo nawet rozbierałem górę, żeby się upewnić. Po odpięciu na noc akumulatora auto jeździ lepiej (nie jest to szatan, ale lepiej). LPG odłączone, po kilkudziesięciu kilometrach jazdy na benzynie powoli wraca do zamuły. Pali minimum 16litrów pb i 18l gazu. Skrzynia po remoncie, mocy nie było przed i po remoncie. Nie wiem dokładnie kiedy moc zaczęła spadać, był to proces delikadny i wolny, a przy tej mocy tak mocno tego nie czuć. Zacząłem podejrzewać przepływkę, ale nie umiem do końca ocenić logów. Mógłbyś zerknąć na nie? Ewentualnie dać znać, jakie grupy zrobić? Bo moich 3 mechaników rozkłada ręce i osobiście mam dość auta i dość wymieniania bez sensu po kolei elementów osprzętu. A przepływomierz tani nie jest.
Log1 przy ciepłym powietrzu: http://vaglog.com/log-001_002_010_y0CoOh.html
Log2, chłodno na dworze: http://vaglog.com/log-002_004_010_S12jtw.html
Log kogoś z forum po wymianie przepływki na nową w S8D2 prefl: http://vaglog.pl/arturrob_52706.html
P.S. Kompresja na wszystkich cylindrach jest prawidłowa. Jak to nie przepływka to może katalizator? Jak go sprawdzić bez wyjmowania? Ale mechanik twierdzi, że na oko jest sprawny, bo zerkał.