[D2 97 4.2PB/LPG ] Jazda z wyłączoną pompą paliwa
: 28 lip 2017, 22:42
Witam,
pojawił się problem w zasilaniu LPG w mojej A8...
Od tygodnia spala głównie PB zamiast LPG... Byłem na podpięciu komputera przez gazownika, wtryski pracują, komp niby też... podnieśli ciśnienie gazu na układzie bo niby było za niskie i błędy pokazywało, ale dalej jest problem... dziś zrobiłem ponad 150km od pełnego dotankowania gazu i przy tankowaniu weszło lekko ponad 6l LPG...
Na parkingu wyciągnąłem bezpiecznik od pompy paliwa, żeby sprawdzić czy pracuje na LPG i po chwili kręcenia jak zaskoczył na gaz to silnik pracuje równo, przegazowanie do 5,5tyś rpm i utrzymywanie przez chwile obrotów na poziomie 4tyś rpm nie wykazało żadnych szarpnięć czy zdławień...
Co może być przyczyną? Filtry fazy lotnej maja kilka dni (zakładałem nowe)
Można jeździć na sekwencji z wyłączona pompa? (poprzez wyciągnięty bezpiecznik po zagrzaniu silnika)
Z góry dzięki za wszelką pomoc
pojawił się problem w zasilaniu LPG w mojej A8...
Od tygodnia spala głównie PB zamiast LPG... Byłem na podpięciu komputera przez gazownika, wtryski pracują, komp niby też... podnieśli ciśnienie gazu na układzie bo niby było za niskie i błędy pokazywało, ale dalej jest problem... dziś zrobiłem ponad 150km od pełnego dotankowania gazu i przy tankowaniu weszło lekko ponad 6l LPG...
Na parkingu wyciągnąłem bezpiecznik od pompy paliwa, żeby sprawdzić czy pracuje na LPG i po chwili kręcenia jak zaskoczył na gaz to silnik pracuje równo, przegazowanie do 5,5tyś rpm i utrzymywanie przez chwile obrotów na poziomie 4tyś rpm nie wykazało żadnych szarpnięć czy zdławień...
Co może być przyczyną? Filtry fazy lotnej maja kilka dni (zakładałem nowe)
Można jeździć na sekwencji z wyłączona pompa? (poprzez wyciągnięty bezpiecznik po zagrzaniu silnika)
Z góry dzięki za wszelką pomoc