Strona 1 z 1

[D2 97 3.7PB/LPG ] 3,7 v8 Kilka pytań

: 11 paź 2017, 15:50
autor: PapLucH
Witam na wstępie powiem że szukam auta z taką jednostką z napędem tylko na przednia oś i automatyczna skrzynią biegów.
Jako dawca na swapa.

Dlatego mam kilka pytań co do tej jednostki 3.7. Na jakie oznaczenie najlepiej zwrócić uwagę ewentualnie jakiego oznaczenia silnika nie kupować. Na co zwrócić uwagę podczas oglądania takiego auta. To samo się tyczy skrzyń biegów.

Czy wersja 230 oraz 260hp miały jakieś różnice mechaniczne czy tylko programowe?
Jak one znoszą LPG ( ale to bardziej ciekawość niż potrzebna informacja)



Z góry dzięki za pomoc

: 11 paź 2017, 19:58
autor: PapLucH
Poprawione mam nadzieje że o to chodziło :)

: 11 paź 2017, 20:10
autor: krzychu22.p1i
Słowo klucz w lifcie: NASTAWNIK
Przedlifty pod tym względem lepsze.
Więcej szukać nie trzeba, niechaj moc będzie z Tobą.

Zobacz ile jest tu zatrutych jednostek, nie ma tu powtórki z historii..

: 11 paź 2017, 20:36
autor: Marcin1981
Cześć. Ja kiedyś skręciłem 4.2 (ABZ) ze skrzynią 5hp19 (jak się nie mylę CJZ) 0d 3.7 .Masz 299km i napęd na przód . <okok>

: 11 paź 2017, 21:41
autor: jairzinho7
Marcin1981 pisze:Cześć. Ja kiedyś skręciłem 4.2 (ABZ) ze skrzynią 5hp19 (jak się nie mylę CJZ) 0d 3.7 .Masz 299km i napęd na przód . <okok>
<hmm> i jak to jeździło? Nie rwał przyczepności przy każdej możliwej okazji?

: 11 paź 2017, 22:06
autor: Marcin1981
oj rwało <okok>

: 13 paź 2017, 12:14
autor: jairzinho7
Marcin1981 pisze:oj rwało <okok>
Strach w takim dodać gazu w zakręcie żeby nie wylądować przodem w rowie. <chura>

: 13 paź 2017, 14:31
autor: Marcin1981
asr normalnie działał ale jak go wył.. to jadąc 70km/h i but do dechy to przód uciekał.