Strona 1 z 1

[D2 01 4.2PB ] Leci płyn chłodniczy z prawej strony

: 06 mar 2018, 15:42
autor: Lechu
U mnie prawodpodobnie jest problem z łacznikiem chłodniczki oleju. Lecu z prawej strony jakby pod silnikiem a jak się koło zaczyna.

Czy przy wymianie owego łącznika coś warto wymienić ??

Ma ktoś może pod ręką numery części ?

Re: Leci płyn chłodniczy z prawej strony

: 06 mar 2018, 17:20
autor: FOSS
Tagi...
Kurna, Lechu, czemu tobie trzeba na to zwracać uwagę?
Skoro piszesz o konkretnym silniku to po co w tagach wybierasz wszystkie D2 FL?
Poprawiłem ja bo nie chce mi się czekać aż sam to poprawisz.
Pozdrawiam,
FOSS


Lechu pisze:U mnie prawodpodobnie jest problem z łacznikiem chłodniczki oleju. Lecu z prawej strony jakby pod silnikiem a jak się koło zaczyna.
Nic nadzwyczajnego, typowa usterka.
Lechu pisze:Czy przy wymianie owego łącznika coś warto wymienić ??
Wszystkie uszczelnienia chłodniczki oleju.
Lechu pisze:Ma ktoś może pod ręką numery części ?
Jedziesz do ASO i zamawiasz - nic trudnego.
Jak ci się nie chce jeździć do ASO to możesz zamówić u mnie - wyślij na PW numer VIN i dwa słowa zamówienia i dostaniesz to co potrzeba kurierem za pobraniem.

: 06 mar 2018, 19:12
autor: Lechu
FOSS pisze:Skoro piszesz o konkretnym silniku to po co w tagach wybierasz wszystkie D2 FL
To nie wszystkie polifty z 4.2 miały takie samo rozwiązanie chłodniczki oleju ?


CZy oprócz zrzucenia przodu i coś więcej się rozbiera by się do tego dostać ?

[ Dodano: 2018-03-06, 19:12 ]
FOSS pisze:Jedziesz do ASO i zamawiasz - nic trudnego.
Jak ci się nie chce jeździć do ASO to możesz zamówić u mnie - wyślij na PW numer VIN i dwa słowa zamówienia i dostaniesz to co potrzeba kurierem za pobraniem.
Chodziło mi bardziej o nr by było dla kolejnych szukających

13 - 077117411A rura wodna szt. 1
12 - 077121437 o-ring szt. 2

Czy jeszcze są jakieś uszczelki ? Na rysunku zbytnio nic innego nie widzę


Obrazek

: 06 mar 2018, 20:08
autor: FOSS
Lechu pisze:
FOSS pisze:Skoro piszesz o konkretnym silniku to po co w tagach wybierasz wszystkie D2 FL
To nie wszystkie polifty z 4.2 miały takie samo rozwiązanie chłodniczki oleju ?
Temat [tagów] wygląda tak:

Jak masz problem który dotyczy każdego po-lifta to wybierasz [D2 FL ALL]
Jak masz temat który dotyczy silnika 4.2 to wybierasz zgodnie ze swoim rocznikiem [D2 01 4.2PB] bo w po-liftach są również inne silniki i w takim 3.3tdi jest coś kompletnie innego.
Po to są [tagi] aby skrótowo określić czego dotyczy dany temat.

Apropos 4.2 w po-liftach...
Jak widać w samych tylko po-liftach jest kilka tych silników i czasem czymś się różnią. Akurat w zakresie chłodniczki oleju niczym szczególnym ale w innych miejscach mogą różnić się znacznie.
[tagi] mają skracać tytuły wątków a nie je wydłużać, mają pomagać a nie wprowadzać dodatkowe zamieszanie.

Jak tak dalej pójdzie to temat chłodniczki zamienimy zaraz w temat organizacyjny.

: 06 mar 2018, 20:27
autor: pepi
Lechu pisze:CZy oprócz zrzucenia przodu i coś więcej się rozbiera by się do tego dostać ?
- a po co ?

: 06 mar 2018, 21:27
autor: danishow
Lechu, przodu nie trzeba ruszać. Wszystko robisz od spodu, nadkole też trzeba ściągnąć by mieć więcej miejsca.
Do reszty wymagane są "chińskie" rączki i odpowiednie narzędzia ;)
U mnie wyglądało to tak: KLIK

: 07 mar 2018, 08:08
autor: marcin85




tutaj cos mniej wiecej widac o co chodzi

: 07 mar 2018, 12:24
autor: Lechu
Podsumowując

077117411A - szt. 1 - łącznik
077198405 - szt. 2 - oringi
077121437 - szt 1. zestaw uszczelek

Pasują do silników : AQG AQF ARU AQH AVP AUW AKC BCS AYS

: 07 mar 2018, 12:49
autor: michalwruszak
Oringi 3szt