Nie próbowałem zatrzymywać wiatraka. Słyszalne jest to po nagrzaniu.
Wzrasta proporcjonlanie do wzrostu temperatury .
???
: 05 lip 2018, 08:50
autor: krisker
Nikt Ci nie udzieli 100% odpowiedzi. Zacznij od uruchomienia silnika bez paska osprzętu.
: 05 lip 2018, 09:39
autor: CINEK
Ja nic nie slysze na tym filmie moze bys opisal co to za dzwiek i skad mniej wiecej sie wydobywa.
Otworz maske zablokuj wisko i wtedy urucbom oraz nagraj
: 05 lip 2018, 12:00
autor: Lechu
Otworz maske zablokuj wisko i wtedy urucbom oraz nagraj
Jak nie słychać. w Słuchawksach spróbuj. Da się zatrzymać wisco po rozgrzaniu ? czy będzie się później kręcić z moimi palcami ?
: 05 lip 2018, 12:36
autor: krisker
Bez grubych rękawic nie polecam.
: 05 lip 2018, 18:05
autor: CINEK
Najlepiej jak by ktks przytrzymal a Ty bys odpalił, to sie nic nie stanie.
: 06 lip 2018, 18:19
autor: Lechu
Dzisiaj próbowaliśmy zlokalizować i jakoś się nie udało. Na rozgrzanym nie da się zatrzymać wentylatora nawet w rękawiacach.
Teraz tak,
Wiska napędzane jest wałkiem, który idzie od rolki napędzanej paskiem.
Tak myśle jak wymienić tam łożysko.
Wszędzie, gdzie czytam, jest napisane odkręć nakrętke wiska. U mnie chyba czegoś takiego nie ma .
: 06 lip 2018, 18:27
autor: krisker
Na bardzo rozgrzanym tak ma być. Nakrętkę (to część sprzęgła) na pewno masz. Zrób zdjęcie z góry. Powinno być coś w tym stylu:
: 07 lip 2018, 06:02
autor: krzychu22.p1i
Tylko trzeba pamiętać, że ta nakrętka ma lewy gwint i odkręca się ją w prawą stronę.
: 07 lip 2018, 19:17
autor: Lechu
Temat ogarnięty . Nie brzęczy
Było to łożysko wiska, luzów nie miało, ale smar wypłynął i chyba na sucho chodziło
krzychu22.p1i pisze:Tylko trzeba pamiętać, że ta nakrętka ma lewy gwint i odkręca się ją w prawą stronę.
Zawsze już chyba będę o tym pamiętał, bo na początku dokręcaliśmy