Strona 1 z 4

[D2 ALL ] Jaki gaz do A8???

: 23 wrz 2010, 20:27
autor: maciek audi
Witam. Mam pytanko posiadam audi a8 3.7 i rozważam założenie gazu??

Czy jesteście w stanie mi doradzic jaki gaz założyć żeby autko dobrze chodziło, nie byłoproblemów z obrotami itd

Jedyne co dotychczas udało mi się dowiedzieć to że wtryski powinny być japońskie gdyż są one ponąć bardzo płynne i sprawne. inne zaś mogą zwyczajnie nie nadążyć podawać gazu stąd też problemy z silnikiem

poprosze o wasze opinie na ten temat jezeli mozna

: 23 wrz 2010, 22:38
autor: dice111
Najpierw się przywitaj: http://www.a8team.pl/topics2/362.htm#2396
A potem poczytaj m.in ten temat: http://www.a8team.pl/topics12/287.htm

: 23 wrz 2010, 22:55
autor: wojti_sopot
Witam
Może tutaj:
http://tinyurl.com/23qvzyd

: 24 wrz 2010, 10:31
autor: mastacrx
dice111 pisze:Najpierw się przywitaj: http://www.a8team.pl/topics2/362.htm#2396
A potem poczytaj m.in ten temat: http://www.a8team.pl/topics12/287.htm
następnie zarejestruj się tu: http://lpg-forum.pl/index.php?sid=c3284 ... 2b308df367

STAG 300 PREMIUM, wtryskiwacze H2100, reduktor 2xmagic III ;-)

: 25 wrz 2010, 00:19
autor: colln
spokojnie obrobi to jeden KME Gold, po co zaraz 2 reduktory - żeby kasy więcej wydać i więcej kłopotu z ustawieniami, wtryski wystarczą magic , kolega ma auto ponad 10 lenie i nie wydaje mi się żeby chciał pakować 4-5 tys w instalację - prawda?

: 25 wrz 2010, 07:54
autor: tomi5
colln pisze:spokojnie obrobi to jeden KME Gold, po co zaraz 2 reduktory - żeby kasy więcej wydać i więcej kłopotu z ustawieniami, wtryski wystarczą magic , kolega ma auto ponad 10 lenie i nie wydaje mi się żeby chciał pakować 4-5 tys w instalację - prawda?
No kolego nie do końca sie z tym zgodzę właśnie powinno się pakować takie drogie instalacje do tych aut, wtedy by nie było że gaz to do kuchenek itp. a ludzie chcą zaoszczędzić 1000zł na instalacji i montują gaz u Pana Jana w szopie a później wypisują że gaz to zło itd.
A co do 2 reduktorów to polecam jak najbardziej tym bardziej że 2x Magic III kosztuję tyle co jeden KME GOLD, jedynie to za montaż policzą parę złoty więcej

Polecam np. STAG 300 Plus, Hana H2000, do tego wielozawór Tomasetto AT02 Extra, reduktor scorpion gt, odpowiednie przewody, mam to u siebie i śmiga jak ta lala.

: 25 wrz 2010, 08:35
autor: Marcin123
witam.tez mam 3.7 ale chyba to nie jest takie wazne jaka poj.silnika.ja zalozylem gaz "agis" koszt rok temu 3.700 jak na razie zero problemow,zakladalem go w kusietach kolo czestochowy defakto warsztat polecany przez znajomego.u mnie w rodzinnym miescie pomimo kilku warsztatow z gazem nie zdecydowalem sie na zadnego z nich. jak podjechalem widzialem kilka aut stojacych na placu wszystkie z duzymi motorami.mysle ze czasami warto przejechac kilkadziesiat kilometrow po to zeby puzniej miec sw.spokoj, po 1000km bezplatny przeglad.puzniej po 15.000km.pozdrawiam

: 25 wrz 2010, 10:31
autor: SMK
Zapomnij o jednym reduktorze. To co kolega tomi Ci poleca to bardzo dobrr rozwiązanie. Ja najpierw posłuchałem gazownika, że 1 Gold wystarczy i teraz jeszcze raz musiałem wymienić na 2 Zavoli. Te reduktory też powinny wystarczyć.
Co do jednostki sterującej to Stag Premium, Diego G3, Omegas etc. Poczytaj trochę na forum lpg - zobaczysz, że około 60% osób ma problemy z V8 Audi.
Podstawa to dobry warsztat. Niestety mnie nikt wcześniej nie ostrzegł i teraz muszę powoli wymieniać wszystkie elementy.

: 25 wrz 2010, 13:10
autor: mastacrx
Ja jechałem 160 km w jedna stronę żeby gaz założyć ponieważ u mnie żadnego kompetentnego instalatora nie było

: 25 wrz 2010, 13:12
autor: SMK
Niech zgadnę - do Zbrosławic z Wrocławia jechałeś?

: 25 wrz 2010, 13:44
autor: mastacrx
tak :-D

: 26 wrz 2010, 01:29
autor: colln
W Volvo mam 2 turbiny i jest to silnik znacznie bardziej wybredny niż w Audi i jest tam od roku 1 KME Gold właśnie (dlatego o nim mówiłem bo nie że kolega kolegi coś słyszał tylko znam na własnej skórze) autko nigdy nawet w ostatnie mrozy zimy nie miało żadnego problemu, przy butowaniu zimą na autostradzie temperatura gazu też jest dobrze utrzymywana więc jak ktoś chce to jak mówiłem może komplikować instalkę ale nie musi

PS Post jest o instalacji do 3,7

: 26 wrz 2010, 08:51
autor: daro72
U mnie dla przykładu jest też jeden KME Gold i jak na razie spokojnie daje sobie radę. Ustawienie dwóch reduktorów identycznie może stwarzać problemy. Bo jeśli ustawimy je identycznie na wolnych to mogą odbiegać od siebie parametrami w trasie i odwrotnie. Tym bardziej że części reduktora zużywać mogą się także nierównomiernie.

: 26 wrz 2010, 09:50
autor: FOSS
daro72 pisze:(...) Ustawienie dwóch reduktorów identycznie może stwarzać problemy. Bo jeśli ustawimy je identycznie na wolnych to mogą odbiegać od siebie parametrami w trasie i odwrotnie. Tym bardziej że części reduktora zużywać mogą się także nierównomiernie.
Kiedy montujemy dwa reduktory równolegle tak aby każdy obsługiwał jedną stronę V-ki to często pojawiają się problemy - reduktory zużywają się nie równomiernie i jakiś czas po montażu ustawienia się rozjeżdżają... jedziesz na regulację i znowuż jakiś czas jest dobrze a potem znowu mapa się rozjeżdża - temat sprawdzony na RS6 C5 :-?

Ale... może się mylę ale aby dwa reduktory chodziły poprawnie montuje się je tak że obydwa obsługują cały silnik bez podziału na V-ki... i wtedy wszystko powinno chodzić OK.

: 27 wrz 2010, 08:46
autor: tomi5
Co mogę dodać jeszcze od siebie to, to że montaż lepszych podzespołów wiąże się też z mniejszym spalaniem.
Dala porównania moje poprzednie auto BMW E32 3l V8 218KM Stag 300/8, czerwone valteki, reduktor KME Gold, no i Audi 4,2 Q z zestawem o którym pisałem wyżej, możecie mi nie wierzyć ale spalanie mam takie samo albo niższe niz w BMW, pisze albo bo dopiero 2 raz tankowałem LPG i do końca nie przetestowałem, ale na obecna chwile na butli zrobiłem 320km, gaz mi się jeszcze nie przełączył, a w BMW już bym był na stacji.