Strona 1 z 1

[D2 99 4.2PB/LPG ] Dziwny błąd na silniku

: 26 wrz 2010, 08:22
autor: Smoli
Witam.Po podlaczeniu VAG do auta i sprawdzeniu bledow na silniku wyskoczyl mi dziwny blad 17549 - obliczenie mocy,wartosc nieprawdopodobna.Moze ktos sie juz z takim bledem spotkal?Nadmieniam ze mam ostatnio problemy z uruchamianiem zimnego silnika (falujace obroty).Pozdrawiam

: 26 wrz 2010, 09:05
autor: daro72
Sprawdź silniczek krokowy. To dość częsta przyczyna wolnych obrotów. A dzieje ci się to tylko na zimnym czy i na ciepłym. Bo jeśli tylko na zimnym to może to też być czujnik temperatury zewnętrznej. Jeśli masz możliwość podmianki krokowca od innego autka to można to tak też sprawdzić.

: 26 wrz 2010, 09:25
autor: maciu
IAT można łatwo wyeliminować - wystarczy go odpiąć wogóle

: 26 wrz 2010, 09:57
autor: FOSS
Smoli pisze:(...)Po podlaczeniu VAG do auta i sprawdzeniu bledow na silniku wyskoczyl mi dziwny blad 17549 - obliczenie mocy,wartosc nieprawdopodobna.
Oj Smoli, zakończ zabawy w podnoszenie mocy silnika bo po prostu już przesadziłeś :lol:


Wybacz mój komentarz... tak mi się skojarzyło bo wpadłem w wir modyfikacji swojej eSy a do tego jeszcze ostatni spot w Tczewie poświęcony był właśnie tematyce przeróbek naszych aut i prezentacją ich mocy :mrgreen:
pozdro 8-)

: 30 wrz 2010, 06:54
autor: Smoli
FOSS komentarz bardzo mi sie spodobal!!! Uwazam ze masz racje, koniec kombinacji z moca bo juz nie ogarniam predkosci.
A tak na powaznie to doszedlem co bylo przyczyna bledu i falujacych obrotow na zimnym silniku. Calkowicie zapiekly sie klapy w kolektorze ssacym.Zdemontowalem je i wyczyscilem, ae teraz ma kopa!!!!Przy okazji wyczyscilem przepustnice (choc nie byla zasyfiona) i przeczyscilem odmy.

Polecam wszystkim posprawdzac te dzwigienki od podcisnienia, ktore znajduja sie z przodu silnika. U mnie nie moglem ich ruszyc recznie, masakra.

Pozdrawiam

: 30 wrz 2010, 21:00
autor: riki76
A które to dźwigienki i po czym je poznać? Może jakieś foto.

: 12 lut 2011, 21:06
autor: Majki
Koledzy nie moge znalezc konkretnej odpowiedzi jak te klapki mają działac-czy po odpaleniu na wolnych obrotach powinno zaciągnąc dwie dzwignie?