[D2 98 4.2PB ] Nabytek w cenie roweru - Akcja Reanimacja
: 23 lis 2018, 07:47
Witam,
Jestem nowy na forum. Wieczorami trochę siedzę w mechanice.
Nabyłem okazyjnie w (cenie roweru z biedronki) A8 D2 z 1998r. samochód stał w wilgotnej stodole ok 6 lat. No i mam z nim atrakcje z czego najważniejsza jest taka że samochód po takim postoju rzucił palenie i nie ma ochoty zupełnie podjąć współpracy.
-Pompa podobno była robiona (VDO), ciśnienie na listwie jest (nie mierzyłem ile) podnosiłem listwę wtryski psikają otwierają się. Dolałem jej 40l benzyny tak na wszelki wypadek.
-Sprawdziłem iskrę na czterech garach (po dwóch na stronę) iskra jest słaba ale coś mryga. ----Jakąś kompresje trzyma (nie mierzyłem).
-Zmieniłem czujnik położenia wału (uwaga pasuje od opla wystarczy spiłować kołnierz) pokazuje obroty na komputerze w trakcie kręcenia rozrusznikiem normalnie.
-Czujnika wałka nie jeszcze nie sprawdzałem i chyba nie za bardzo wiem jak.
Samochód był zawilgocony. W wtyczkach do ECU styki poczyściłem. Kluczyk nadaje sygnał do imo sprawdzone w zakładzie który tym sie zajmuje.
Samochód nawet nie zagaduje nic. Rozrusznik kręci kręci i cisza. Kody błędów z chińskiego delfina ds150 pod postem.
Pomóżcie proszę, mi skończyły sie pomysły.
Nie chce skazywać tego krążownika na żyletki.
Kody:
-01176 Kluczyk nieprawidłowy / Sygnał zbyt niski / Nieciągły
-00771 Czujnik poziomu paliwa / Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany / Stały (odpięty jest czujnik po grzebaniu przy pompie)
-18010 Zasilanie (30) / Nieciągły
-16486 Sygnał z przepływomierza powietrza za niski
Jestem nowy na forum. Wieczorami trochę siedzę w mechanice.
Nabyłem okazyjnie w (cenie roweru z biedronki) A8 D2 z 1998r. samochód stał w wilgotnej stodole ok 6 lat. No i mam z nim atrakcje z czego najważniejsza jest taka że samochód po takim postoju rzucił palenie i nie ma ochoty zupełnie podjąć współpracy.
-Pompa podobno była robiona (VDO), ciśnienie na listwie jest (nie mierzyłem ile) podnosiłem listwę wtryski psikają otwierają się. Dolałem jej 40l benzyny tak na wszelki wypadek.
-Sprawdziłem iskrę na czterech garach (po dwóch na stronę) iskra jest słaba ale coś mryga. ----Jakąś kompresje trzyma (nie mierzyłem).
-Zmieniłem czujnik położenia wału (uwaga pasuje od opla wystarczy spiłować kołnierz) pokazuje obroty na komputerze w trakcie kręcenia rozrusznikiem normalnie.
-Czujnika wałka nie jeszcze nie sprawdzałem i chyba nie za bardzo wiem jak.
Samochód był zawilgocony. W wtyczkach do ECU styki poczyściłem. Kluczyk nadaje sygnał do imo sprawdzone w zakładzie który tym sie zajmuje.
Samochód nawet nie zagaduje nic. Rozrusznik kręci kręci i cisza. Kody błędów z chińskiego delfina ds150 pod postem.
Pomóżcie proszę, mi skończyły sie pomysły.
Nie chce skazywać tego krążownika na żyletki.
Kody:
-01176 Kluczyk nieprawidłowy / Sygnał zbyt niski / Nieciągły
-00771 Czujnik poziomu paliwa / Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany / Stały (odpięty jest czujnik po grzebaniu przy pompie)
-18010 Zasilanie (30) / Nieciągły
-16486 Sygnał z przepływomierza powietrza za niski