[D2 01 4.2PB/LPG ] Problem z paliwem
: 29 lis 2018, 21:51
Pacjent 4.2 - AUW + LPG
Prosiłbym o porady co może się dziać. Ostatnio sytuacja: jazda na gazie, lekkie przepały na obwodnicy - śmiga super, przełączenie na PB - auto umarło, próba odpalenia - nie ma szans. Odpalenie awaryjne na LPG - śmiga jak zły, przełączenie na PB - kaszle, ledwo co jedzie, umiera więc pod dom dojechał na LPG. Po dwóch dniach postoju odpala na PB bez zająknięcia i lata jak dzik. Dodatkowo auto na zimnym śmiga super na PB i na LPG a jak złapie temperaturę powiedzmy 80+ to niby dobrze jeździ ale nie do końca zarówno na obu paliwach, trochę przymuli trochę poprzerywa ale nie jest to ta sama werwa co na zimnym, pytanie co może być przyczyną, że na ciepłym mu gorzej i co mogło być przyczyną w/w sytuacji? Z góry dzięki za porady.
P.S Auto ma nową pompę paliwa wymienianą w zeszłym miesiącu, nowe świece, nowy olej z filtrami itp. itd. a paliwa było zalane prawie na full.
Prosiłbym o porady co może się dziać. Ostatnio sytuacja: jazda na gazie, lekkie przepały na obwodnicy - śmiga super, przełączenie na PB - auto umarło, próba odpalenia - nie ma szans. Odpalenie awaryjne na LPG - śmiga jak zły, przełączenie na PB - kaszle, ledwo co jedzie, umiera więc pod dom dojechał na LPG. Po dwóch dniach postoju odpala na PB bez zająknięcia i lata jak dzik. Dodatkowo auto na zimnym śmiga super na PB i na LPG a jak złapie temperaturę powiedzmy 80+ to niby dobrze jeździ ale nie do końca zarówno na obu paliwach, trochę przymuli trochę poprzerywa ale nie jest to ta sama werwa co na zimnym, pytanie co może być przyczyną, że na ciepłym mu gorzej i co mogło być przyczyną w/w sytuacji? Z góry dzięki za porady.
P.S Auto ma nową pompę paliwa wymienianą w zeszłym miesiącu, nowe świece, nowy olej z filtrami itp. itd. a paliwa było zalane prawie na full.