Strona 1 z 2
[D2 96 2.8PB
] Jaka instalacja i jaki koszt
: 25 gru 2018, 14:58
autor: Irokezzlf
Witam serdecznie , zacząłem trochę myśleć nad spalaniem mojego samochodu i doszlem do wniosku że przydałaby się instalacja LPG. Jaką instalacje forumowicze polecają oraz jakie są koszta montażu wraz z zakupem instalacji do silnika V6 ? Z góry dziękuję za odpowiedź
: 25 gru 2018, 15:12
autor: pepi
pewnie ze 3 klocki mniej więcej
tylko wkładasz kija w mrowisko ?
zakłada się to co jest w twoich okolicach serwisowane i zakładane .
Czy sam będziesz to zakładał wtedy to kolo 2 klocków na dobrych podzespołach
: 25 gru 2018, 15:49
autor: Irokezzlf
Pepi w mojej okolicy BRC / stag / zavoli czy jakoś tak. Coś z tego polecasz?
: 25 gru 2018, 20:20
autor: pepi
stag
: 25 gru 2018, 20:39
autor: bloku
Bierz STAG Qbox lub nawet starą 300-ISA2 jeśli jest jeszcze dostępna. Prosta instalacja a jak dorzucisz do tego reduktor AC250 czerwony + wtryski AC w02 to spokojnie wydoli i polata. Jedyne co to co jakiś czas korekta map bo lubią się rozjeżdżać.
: 25 gru 2018, 21:14
autor: pepi
no akurat i reduktor do dupy i wtryski niskich lotów
Kolego danie listwy w tym modelu da nam sieczkarnie pod maską i długie odcinki
tam tylko pojedyncze wtryski np coś w stylu barracudy wtedy masz od wtryskiwacza do wkrętki 3 cm a nie 30 cm .
Reduktor też nie wypał nie naprawialny jednorazowy produkt .
: 26 gru 2018, 15:33
autor: bloku
Do AAH czy ACK spokojnie to wystarczy. Co innego jakby miał pakować do V8, wtedy się daje bardziej wydajne komponenty. Po co generować koszty dla niewymagającego silnika? W kilku swoich V6tkach taki zestaw wkładałem i nie było problemów.
: 26 gru 2018, 19:16
autor: pepi
jakie koszty ? bo cię za bardzo nie rozumiem sam zakładam lpg i wiem o czym mówię AC w02- to koszt podobny do bararcud mniej więcej .
Co do montażu listwy 4 cylindrowej w v6 nie da się tego dość ładnie i prawidłowo zamontować pomijam już nawet terkotanie tej listwy jest na poziomie reg omvl .
No chyba że ty preferujesz szybki montaż i wkrętki pod wiatr to wtedy ok taki zestaw jak dla ciebie
https://lpg-forum.pl/audi-a4-2-4-2004r-t70658.html
Tu tak na szybko jak ma wyglądać montaż wtryskiwaczy w silniku v6
: 26 gru 2018, 19:35
autor: bloku
Z upchaniem listwy to się zgodzę, brak estetyki. Jednak w każdym moim przypadku (a nie jestem "gaziarzem") prosta instalacja AC wystarczała (V6 12 i 30V) i raz tylko reklamowałem reduktor bo puszczał. Już więcej problemów miałem z KME Diego czy NEVO...nie wiem kto to wymyślił ale nikomu tego nie polecam...
: 26 gru 2018, 19:54
autor: pepi
ja np staga nie polecam
ale z tego co kolega podał to i tak najnormalniejsze
I tak pojedzie gdzieś to mu na 90% spartolą instalkę bo jak można zarobić więcej to trzeba zarobić więcej
: 26 gru 2018, 19:59
autor: bloku
Właśnie dlatego do świeżego pieca sam zakładam a jak już jest to poprawia ile się da. Teraz właśnie walczę z Nevo. Temat rzeka...
: 26 gru 2018, 20:38
autor: pepi
walczysz bo naumiałeś się staga i tu jest problem
tam troszkę inaczej jest normalniej jak się załapie co i jak
: 26 gru 2018, 20:54
autor: bloku
Diego już też opanowałem, Nevo podobne. Problem jest konfiguracji ciśnienia vs dysze. 1,5bara i dysze 2,8. Póki co zregenerowałem golda, teraz czas na nowe wtryski i zestroić od nowa. Przed dotykaniem był problem przełączenia się z lpg na pb na jałowych. Po prostu gasł. Jeszcze jeden weekend i ogarnę.
A nie lubię stroić KME bo jest upierdliwe.
: 26 gru 2018, 21:45
autor: pepi
a po co ci takie wielkie ciśnienie ???
nie wystarczy 1,0 ????
Wtryskiwacze odpowiednio sparowane masz ?
: 26 gru 2018, 21:49
autor: bloku
To co podałem to efekt poprzednika. Tak kupiłem. Ja teraz schodzę do normalnych parametrów. Wstępnie 1,1-1,15. Ale poczekam na nowe wtryski i zrobię jak powinno być. W S6 miałem 1,1 + dysze 2,6 (hana) i śmigało bezproblemowo. ABZ pewno ma mniejsze zapotrzebowanie.